hehehe

ik heb me aan het niveau van de rest aangepast
ok ik ben dan niet zo heel lang weg geweest maar ik had er over na zitten denken en besefte me dat er in het echte leven ook mensen zijn die mij irritant vinden of haten of wat dan ook zelfs dan intreseert het me geen bal iedereen denkt maar wat ie wil over mij misschien denk ik wel het zelfde over jou maar dan zeg ik het wel recht in je gezicht en dat is iets wat hier niet gebeurd
dit is dan ook echt het alleeeeeeeeeeer laatste wat ik erover zeg en ga ik weer gewoon verder met rondzwerven op dit gezellige forumpje
 
yvonnie wat ben je toch een dom mensje, stuur toch niet zulke berichten, zo ontzettend kinderachtig....!!!!

negereer de bende nou gewoon, of kun je dat soms niet???
 
Bij mensen als yvonnie en consorten kun je zien dat het internet echt voor IEDEREEN toegankelijk is, of je nou een IQ van een spruitje hebt of gewoon intelligent bent. Geen wonder dat er zoveel rottigheid verspreid wordt via dit medium, ook randdebielen kunnen over het net zwerven.

Zucht...
 
Vind t standpunt van yvonnie niet echt overkomen, om meteen weer terug te komen, maar om haar daarom nou een randdebiel te noemen... vind die anoniemen die mensen hier proberen weg te jagen een heel stuk debieler.
 
Terug
Bovenaan