Heimwee naar zwanger zijn?

Hallo allemaal,

Ik heb af en toe heimwee naar zwanger zijn. Af en toe lees ik mee op de forums die nu aan het bevallen zijn (leuk om de namen te zien) en dan wil ik ook weer zwanger zijn.
Hebben jullie dat ook?

groetjes Mariska

Ik vond zwanger zijn gewelidg (heb dan ook een makkelijke zwangerschap gehad).
maar kan je mening niet delen. Als ik iemand hoor over zwanger zijn denk ik eeerder, gelukkig ik ben er vanaf!!!

Dus voor mij zal het nog wel even duren voor ik da gevoel heb!! hahaha

X Saskia

absoluut niet. heb geen vervelende zwangerschap gehad ofzo, maar ik vind er niks aan. ja, het wonder van nieuw leven vcind ik wel heel speciaal, maar het dik worden, moeilijk kunnen lopen, niet alles kunnen eten, maagzuur en ga zo maar door...... niks aan. heb ook wel eens gezegd, een 3e kindje. best leuk, alleen wel jammer dat je dan eerst weer 9 mnd zwanger moet zijn....

Ik heb  zo'n beetje alle zwangerschapskwalen en complicaties wel gehad, dus ik was blij toen het achter de rug was. Ik kon niets meer zelf de laatste twee maanden. Ook was Lotte heel erg actief en trapte ze heel vaak en heel hard.

Ik vond het bijzonder om meegemaakt te hebben, het gevoel dat er een levend wezentje in je buik zit. Maar ik moet ook zeggen dat het voor mij nog steeds heel onwerkelijk is. Ik heb het er altijd wel moeilijk mee gehad om echt te kunnen beseffen dat er een ander mensje in mijn buik zat. (iemand die dit herkent?)

Nog steeds denk ik vaak 'ben jij nou echt uit mijn buik gekomen?'. De zwangerschap, de bevalling, ergens heb ik het gevoel dat het zo onwerkelijk was, dat het niet echt was. Voor mij is het net alsof Lotte door de ooievaar is gebracht.

Het is moeilijk uit te leggen. Het is niet dat ik het onbewust heb meegemaakt. Ik heb alles heel bewust meegemaakt, maar op de een of andere manier wil het er niet in dat dit echt mijn kindje is. Ik heb soms nog het idee dat er iemand komt om haar op te halen.

Groetjes, Marisa

nou, ik had het bij de 1e wel, maar nu helemaal niet. Ben juist blij dat ik er vanaf ben. Misschien komt die heimwee ooit nog, als andere vriendinnen weer zwanger zijn. Maar nu kan het hele kleine-babygebeuren niet snel genoeg voorbij zijn!
ik zeg eerlijk: doe mij maar een kindje vanaf 1 jaar! Maarja, dat is ook zo'n lange draagtijd he....

hoi mariska,
ja ik herken je gevoel ook heel erg,
vond het ook ongelooflijk dat nieuwe wezentje wat groeide in mijn buik het benieuwd zijn naar hoe hij eruit zou zien en zelfs alle aandacht , van , komt ie nog niet enz. waar ik me op het laatst zo aan ergerde
hoe bijzonder het was die hele bevalling (zelfs de pijn )
en ook na de geboorte van het wiegje naar het ledikantje en alle lieve kleine pakjes die te klein zijn
maar alle nieuwe fases vind ik ook erg leuk en daar richt ik me ook altijd op
iedere dag weer iets nieuwd ontdekken enzo
en ach ik droom voorlopig maar nog even van nummer 2 die er   ook nog weleens komt, en daar kan ik me dan ook op verheugen!!
liefs tamaar mv yoerie 15-06-07

ik heb zo af en toe me momenten..bijv. als ik een zwangere vrouw zie de ene keer denk ik ohh het is zo mooi allemaal en de andere keer denk ik oh jeetje ben blij dat ik er vanaf ben alle kleren weer aan geen kwaaltjes gezellig een wijntje drinken

en wat jij zegt marisa7 ik weet echt precies wat je bedoelt!!! elke dag kijk ik naar jamie en nog steeds vind ik het onwerkelijk....dit is mijn kind die in mijn buik heeft gezeten en die ik op de wereld heb gezet HEEEEEEL MAF!!! maar wel super bijzonder

groetjes

Hoi,

Het is nog maar net geleden dat ik ben bevallen van een mooie gezonde dochter Eva. Ik heb een fantastische zwangerschap gehad en ook een mooie bevalling 11/08/2007. En ik heb soms echt heimwee naar de tijd van zwanger worden en zijn. En als het alleen aan mij zal laggen ben ik zo weer zwanger want, ik heb het echt als heel bijzonder ervaren. Misschien zijn het nog de hormonen hoor en denk ik er over een paar week er heel anders over als alles weer normaal loopt. Daarom had ik zelf deze topic niet geopend. Nou dames ik ga nu weer lekker verder genieten van mijn mooi dochter.

Liefs Linda en Eva.

Terug
Bovenaan