Heimwee naar zwanger zijn?

Hallo.
Ja hoor ik heb dat ook!!! Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap en had niet verwacht het nu weer te hebben omdat ik het op het laatst helemaaaaal gehad had, maar ja toch heb ik het nu ook weer...
Misschien ook omdat dit wellicht (??) mijn laatste zwangerschap was...
Gr. Anne-Marie
mama van Tim (2,5) en Jesse (van 12-7-07)

he hoi,

Ik heb een makkelijke zwangerschap gehad en vond het heerlijk zwanger te zijn.
Oke, op het laatst werd werken wat moeilijk omdat ik zo moe werd  maar ach....
Als ik nu iemand met een mooie zwangere buik zie lopen denk ik er gelijk weer ff aan terug dat ik ook zo gelopen heb, heerlijk!!!!

Sannemams

Hai,

Ik mis het zwanger zijn helemaaaaaaaaal niet!! Ik had bekkeninstabiliteit, zat al vanaf april thuis en de kleine meid besloot ook nog eens om dan ook gelijk maar even 2 weken langer te blijven zitten  Daarbij had ik in mijn zwangerschap te maken met een te hoge bloeddruk waardoor ik af en aan naar het ziekenhuis mocht om CTG'tjes te laten maken en het kindje was zo beweeglijk dat ik vaak een uur tot anderhalf uur mocht liggen ipv het half uurtje wat ze ervoor geven.. brrrrrr

Wat ik wel een kick vond was de bevalling, klinkt misschien raar en ook ik heb geroepen dit nooit meer mee te willen maken, en ik ben nog steeds van mening dat ik me ga vermaken met dit meisje en al mn aandacht aan haar  en mijn mannetje ga besteden, maar een kick vond ik het echt wel, denk er nog vaak aan terug met de gedachte: heb ik dat nu echt voor elkaar gekregen? Al die zware weeën en de bevalling zelf al die pijn heb ik zomaar kunnen doorstaan en ik was gelijk daarna alweer op de been, toch wel een erg aparte ervaring!!!

Groetjes
Karmen, mama van Liz

Oja! Heel herkenbaar! Hoewel ik bekkenklachten had, zou ik zo weer zwanger willen zijn!
Heerlijk dat getrappel in je buik.
Wat mij betreft zou er nog een 3e komen maar voor mijn man is 2 genoeg. Dus wrsl zal het niet meer gebeuren

XXX Yvet

hihi ik kwam juist op het forum om hier een topic over te openen maar die stond er al!

Tijdens mijn zwangerschap, die ik deze tweede keer als best wel zwaar heb ervaren, heb ik telkens tegen mijn man gezegd dat ik nooooooit meer zwanger wilde zijn en dat ik zeker wist dat de de kriebels niet terug zouden komen als ik me eenmaal weer goed voelde. maar nu twee maanden later......lijkt het me echt weer geweldig, die twee streepjes zien staan, de echo, de schopjes, de bevalling, de kraamweek,..zalig!!! dat we graag drie kindjes willen staat vast, maar 4 is uitgesloten dus de aankomende keer wordt ook echt de allerlaatste keer dus eigenlijk wil ik die nog wel even voor mij uitschuiven want daarna is het echt afgelopen! maar als ik op mijn gevoel zou afgaan,........

Wat leuk al die verschillende reacties, al herken ik me vooral in die net hiervoor!! Ik wil graag 2 kindjes (misschien zelfs 3 als we een groter huis hebben) en die test doen om te kijken of je zwanger bent. Dat vergeet ik nooit meer. Ik was toen een week of 5 zwanger als de test positief zou zijn. Maar we zagen zo'n vaag streepje dat we zoiets hadden, zal het wel of niet....
Toen een zus gebeld en gevraagd wat zij dacht, ze zei dat het wel gewoon positief zou zijn. Wel nog 1 test extra gedaan 1 dag later en die was al iets duidelijker het streepje.

Zucht, nog wel eerst een ander huis en wachten tot die kleine minimaal 1 jaar is. (mijn man wil zelfs wachten tot ze 4 jaar is, maar dat doen we dus lekker niet )
Ik haal hem wel over als die kleine 1 jaar is.

groetjes Mariska

Hoi meiden,

Toen ik zwanger was dacht ik ook dat ik het zou gaan  missen als ik bevallen zou zijn maar nee hoor, totaal niet, nog niet in ieder geval. Omdat ik wist  dat dit waarschijnlijk mijn laatste zwangerschap was het ik  er ontzettend van genoten, iedere kleine  beweging was extra bijzonder. Ik heb een super zwangerschap gehad en een geweldige bevalling die ik iedereen toewenst. Mijn beide kinderen zijn binnen 2 uurtjes geboren, zonder hechtingen. Ik vond het fantastisch om zwanger te zijn maar geniet nu ontzettend van mijn gezinnetje en ben absoluut niet jaloers op zwangere vrouwen. Ik zou niet met ze willen ruilen. Die angst, onzekerheid, hormonen, kwaaltjes, etc.  aan het eind, nou ik ben blij dat ik er vanaf ben.

Grt Jacy

Mama van Shenaya (4 jaar) en Kayran (1 maand)

Hallo,

Ik ben inmiddels mama van drie kindjes, en heb tussen de tweede en derde  ook nog een miskraam gehad..
3 gezonde kids hebben we nu, twee meiden [   van bijna 8 jaar, en 7 weken.. ]en een jongen [  van ruim 4,5.]
Ik denk dat we gewoon heel gelukkig mogen zijn met wat we hebben..
Vier is ook geweldig, maar ik wil ook weer een beetje aan mezelf werken..
Na de miskraam zijn we al heel blij dat we het toch nog een keertje hebben mogen meemaken..het blijft iedere keer weer heel speciaal.
Zwanger zijn is geweldig, heb het nooit heel zwaar gevonden, behalve de laatste keer, toen had ik vanaf zes maanden  erg veel vocht in mijn voeten!!
Bevallen werd per keer makkelijker, en sneller..haha
Ik kijk terug op een hele mooie tijd in mijn leven, maar weet ook dat het nu goed is zo.
Heb nu wel meer  innerlijke rust ofzo, zo voelt het, en ik had dat na de tweede niet.
Andere zwangeren zien is heel leuk, maar ik hou het hierbij..
We genieten nu weer van andere dingen, en eerst  nog extra van onze kleine meid, die ook al weer zo hard groeit..
hahaha..
Groet Rina

Terug
Bovenaan