Heimwee naar zwangerschap

Wat fijn om jullie verhalen te lezen!
En Renske wat een verhaal! Heel bijzonder en wat een rijkdom om 3 gezonde kinderen te hebben en een vierde op komst! Geniet ervan. Ben heel benieuwd hoe je je voelt als de vierde geboren is!
Ben heel blij dat mijn vriend sowieso een derde wil! Maar aangezien ik persoonlijk 4 niet uitsluitend, ben ik zo benieuwd hoe ik me zal voelen. Maar voel me nu al zeer gezegend! 
Mijn vriend is trouwens huisvader, dus kan me voorstellen dat het voor hem erg druk zal zijn! Ik ben kostwinner en werk vier dagen. Qua geld en ruimte (recent verhuisd naar woning met 5 slaapkamers!) zou 4 best kunnen!
Ik ga me nu lekker richten op fit worden en genieten van mijn zoon en dochter, want wat gaat de tijd snel!

Hier ook veel herkenning. 
Na 3 jaar zijn we via ivf zwanger geworden en nu inmiddels een 7 maanden oude dochter.
wij praten eral weer over voor een evt tweede mocht het ons gegund zijn.
mijn man zou graag twee kinderen willen ikzelf 3 en het idee dat de volgende zwangerschap me laatste zou zijn vind ik nu al erg.

Ik herken de heimwee ook erg ja! Mijn zoon word bijna 1 en wij gaan nu op voor een broertje of zusje nu eerst mijn menstruatie afwachten volgende maand. Super spannend en blij! hopelijk is het ons gegund en komt er snel een pukkie bij 

Terug
Bovenaan