Heimwee!

A

Anoniem

Guest
Hiya momma's,

Vind het zo leuk om hier foto's te bekijken en lekker mee te kletsen of te lezen met iedereens wel en wee. Maar soms zie ik dan ineens foto's met nijntje spulletjes of laatst met vaderdag hadden een heleboel dames hier een veronica gids met een foto van papa erop....zelf als er geklaagd wordt over het typisch hollandse zomer weer, dan mis ik Nederland zo!
Op aanraden van de dames hier heb ik ook een Hyves pagina geopend, en aan de ene kant is het heel leuk, maar aan de andere kant.....ik kwam op hyves allemaal oude schoolgenootjes tegen en dat was helemaal te gek, maar het deed me ook weer beseffen dat ik het zo mis om gewoon tegen een oude bekende aan te lopen in de stad ofzo. Het klinkt een beetje gek, maar dat soort allerdaagse kleine dingetjes mis ik het meest.
Haha ik weet het, het heeft geen reet met babies te maken (of misschien wel, wordt je soms een beetje weemoedig van moederschap) maar ik moest het ff kwijt.

Ajuus, ilja mv Maximus 30-08-2006

Hey Ilja!

Kan me er wel iets vaags bij voorstellen hoor! Ik ben import betuw-naar en al mijn familie en vrienden zitten ook dusdanig verspreidt dat ik niet zomaar even bij ze langs kan helaas! En dat is nu net wat ik zo mis: niet eerst een afspraak hoeven maken om even koffie te doen, een uur rijden voor je er bent, gewoon even binnen lopen bij iemand en bij kletsen....   Kleine dingetjes.... Geef anders je hyve pagina maar door, heb je in ieder geval mij er als vriendinnetje zo bij!!

-X- Marieke

Jaaa!! Ilja is ook aan de Hyves!!!!  als je me wilt toevoegen: je kan me vinden onder  stephaniesbrievenbus. Heimwee heb ik ECHT NIET. Zeker niet naar het weer. Maar weet je wat ik nou echt WEL mis..... DE HEMA!!! En dat terwijl ik er zelden kwam.

Ik zal zo eens een poging wagen je te vinden/zoeken Stephanie! Ben beter in gevonden worden, hahahah!

Kan het me goed voorstellen hoor!
Ik woon dan wel niet aan de andere kant van de wereld, maar wel in een totaal andere stad dan waar ik geboren ben.
Ik heb het hier reuze naar mijn zin, een hele boel nieuwe, lieve vrienden er bij gekregen, woon  er heerlijk, zit lekker in mijn vel (figuurlijk dan haha),  en wil ook echt niet meer terug naar mijn geboorte stad, maar toch,..

Net wat je zegt, even iemand tegen het lijf lopen die je van vroeger kent. Even snel bij vriendinnen binnen "wippen" of snel even een kop koffie doen bij moeders!
Ik rij graag, en ben binnen 1:15 uur bij mijn ouders etc, maar het is altijd plannen en trek er dan ook gelijk een hele dag voor uit. Maar soms mis ik dat wel eens.. Gewoon als je weinig tijd hebt en ze toch graag wilt zien..

Maar van de andere kant vind ik het heerlijk om mijn "eigen" te hebben. Niet elke avond iemand op bezoek, geen verplichtingen, gewoon een soort rust.. Ik vind het heerlijk om nieuwe mensen te ontmoeten en geniet van het moois om me heen.. En dat is ook zo heerlijk! Een dagje bij vrienden of een dagje bezoek is dan vaak een groot feest! en gelukkig is dat door de afstand niet verwatert..

Als mijn vriend nu naar het buitenland zou moeten voor een paar jaar dan ging ik ook zo mee!!,.. Natuurlijk spannend, eng, maar ik ben dan weer zo:"Mocht het niet bevallen of dat ik heimwee heb ben ik toch zo weer terug?!".

Dus ik begrijp wel een beetje je dubbele gevoel..
Gelukkig zijn met waar en wie je bent, maar toch af en toe behoefte aan je oude vertrouwde nestje.. Heel menselijk.. natuurlijk en mooi..
Home sweet home,..
Succes enne.. Deze mama wilt NY ook wel eens ontdekken hoor

Tsja.. beetje brok in m'n keel nu

Esmé mv Kay

Stephanie hihi de hema, hoe kom je erbij.
Maar goed ik zou er niet aan moeten denken hoor om zo ver weg te wonen.
Ik ben zo'n structuurkip niet normaal. Ik moet echt het vertrouwde om me heen anders wordt ik kriegel.

Meiden iedere keer als je weer iets aan NL mist denk je gewoon aan die k... onweer en hoosbuien die nu op mn huis knallen. Dan ben je het gemis weer een beetje vergeten

...wat een geluk dat er Internet is!!!
Als je heimwee hebt naar “gezellig kletsen” dat wip je langs op je favoriete forum, TADAAAAA.... er is altijd iemand thuis.

Sterkte, liefs

Wij zijn er voor alle onderwerpen hoor, niet alleen baby's!

Gewoon je hart lekker luchten, dat is zo heerlijk.

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Terug
Bovenaan