heimwee

haha, ja en dan niet van mijn kinderen, maar van moeder zelf..

Ik zit bij een klein koortje van 15 vrouwen.
Heel gezellig en nu willen ze een weekend weg.
In een groot huis, muziek mee, uitgebreid eten met zijn allen aan het bos enz....in duitsland.

Enig...maar deze moeder heeft vreselijke heimwee.
Is nog nooit bij haar gezin weggeweest, behalve met haar slaapdiensten.

Ik wil wel, maar wordt nu al nerveus ervan..moet deze week een beslissing nemen..pppffff....

Overdag zal het wel gaan, maar zodra het donker wordt....komen de zenuwen en kan zelfs leiden tot hyperventileren (in stilte hoor...maar daar voel je je wel rot bij)
Nu is het makkelijkste niet te gaan...
maar ja...ik heb ook geleerd bij angsten...geen dingen ontwijken maar toch doen..

oh, ik heb er buikpijn van...

wat denken jullie...

Pascal

gaan!

ben 3 weken geleden met pijn in mijn buik 3 dagen naar england geweest met een vriendin. Je kent dat wel in een opwelling geboekt en daarna pas beseffen dat je eht nog nooit hebt gedaan en eigenlijk ook niet wilt. Maar het is 100 procent mee gevallen het was super gezellig en heb de kids bijna niet gemist. Pas toen de ochtend aanbrak dat ik naar huis ging duurde me het allemaal te lang maar echt ik heb genoten terwijl ik er zelfs tranen om heb gelaten toen ik ging hihi.

succes met je beslissing!

kus wen

gaan! ff geen moeder zijn, maar gewoon jezelf. Veel fotos meenemen zodat je lekker kan kijken naar de kids, misschien zelfs een knuffel confisceren en die als steun gebruiken.

Als je nu niet zou gaan, wanneer is het dan het moment om je kinderen (even) niet te zien. Uiteindelijk zullen ze ooit het huis uit gaan, wil je daarop wachten? Lijkt me niet.
Dus ik zeg, GAAN en lekker genieten. Je zult merken dat het je goed doet en wanneer je terug komt je weer vol energie mama kan en mag zijn!

Geniet ervan!
Liefs Jeske

Weet precies hoe je je voelt.En toch zou ik gaan! Worst case scenario ga je eerder naar huis, maar dan heb je het toch geprobeerd. Soms best wel eens goed om er even tussenuit te gaan. En je bent toch niet alleen? Komt vast goed hoor!

Zaterdag ga ik alleen weg, voor het eerst sinds de kids... Aaahhh!!

Lieve Pas,

Echte heimwee lijkt me verschrikkelijk..... Maar je twijfelt, dus dat is goed en dan zeg ik GAAN! Je kids zijn in goede handen, het is maar 1 (hooguit 2) nachtje......

Vertel het de dames waar je mee gaat dat je je zo kunt voelen en je zult ongetwijfeld op heel veel begrip en herkenning kunnen rekenen.

Het is natuurlijk superbijzonder dat je in deze samenstelling met z'n allen weggaat en als jij dat dan mist zou dat toch jammer zijn? Is de band tussen de dames nóg sterker en sla jij je voor je kop dat je het niet hebt aangedurfd....

En in het ergste geval rij je 's avonds naar huis en sluit je 's ochtends weer aan?

Liefs
Susan

Doen dus en idd in gedachten houden dat als je het echt niet mee uithoud je zo weer naar huis kunt rijden. Vertel het je vriendinnen en ze zullen je vast begrijpen. Veel plezier!!!

Nelly; jij ook veel plezier!!!

Terug
Bovenaan