heimwee

Ik had vroeger als kind vreselijke heimwee. Kon nog niet bij de buren slapen. Weet dus helemaal hoe vreselijk ongelukkig je je kan voelen.
Maar ik zou toch gaan als ik jou was!! Met al die drukte van al die dames om je heen krijg je vast geen tijd om te piekeren en je ellendig te voelen.
Zou het je vriendinnen wel vertellen van te voren.

Weet zeker dat het hartstikke mee gaat vallen. En als je na die paar dagen moe en voldaan weer thuis bent zal je heel trots op jezelf zijn.

Veel plezier!

Tessie

Nou, ik heb gezegd dat ik ga hoor. (maart)
Gelukkig duurt het nog een hele tijd, maar het huis wordt nu geboekt.
Fijn is dat mijn zus mee is,dus we slapen samen op een kamer. Zij heeft het ook, wel minder dan ik, maar dan kunnen we samen er wel lekker over praten als het nodig is.
Het is helemaal niet in Duitsland, dus je rijdt niet ff heen en weer.
maar ik ga ervan uit dat het goed komt en anders zien we het dan wel.
Het is te leuk om te missen

Pascal

Goed zo! Ik sluit me aan bij de andere meiden. Als je je laat leiden door je angsten (hoe nuttig ze soms ook kunnen zijn) dan gaan je angsten op een gegeven moment je grenzen bepalen en wordt je wereldje steeds een beetje kleiner.
Alvast heeeeeel veel voorpret toegewenst!
Liefs Nelleke

Wat goed van je dat je gaat!!
Toen ik je berichtje net las had ik al meteen zoiets van gewoon gaan!!!
Maar ik heb dan ook geen ervaring met heimwee en dus misschien makkelijk praten.
Fijn dat je samen met je zus bent, dat is toch al weer vertouwd en gemakkelijker.
Zoals je zelf al schrijft, het is te leuk om te missen en de kids...die zijn net als jij weer heel blij dat ze je zien.'
Dat is het leuke van weggaan, het weer thuiskomen.

liefs Daniëlle.

Terug
Bovenaan