A ANONYMOUS_USERNAME mei 20, 2008 #19 Wat ontzettend naar! Ik word een beetje stil van je mooie woorden... Heel veel sterkte Groetjes, Myrna
Wat ontzettend naar! Ik word een beetje stil van je mooie woorden... Heel veel sterkte Groetjes, Myrna
A ANONYMOUS_USERNAME mei 20, 2008 #20 Wat een ontzettend naar bericht voor jullie, zeg! Je hebt een heel mooie afscheidsbrief geschreven! Neem de tijd voor dit verlies! Geeske, Wieteke & Freek.
Wat een ontzettend naar bericht voor jullie, zeg! Je hebt een heel mooie afscheidsbrief geschreven! Neem de tijd voor dit verlies! Geeske, Wieteke & Freek.
A ANONYMOUS_USERNAME mei 20, 2008 #21 he Jama wat jammer dat het toch niet zo heeft mogen zijn, en heel veel sterkte vandaag en de komende tijd om dit toch een plekje te geven. Veronique
he Jama wat jammer dat het toch niet zo heeft mogen zijn, en heel veel sterkte vandaag en de komende tijd om dit toch een plekje te geven. Veronique
A ANONYMOUS_USERNAME mei 20, 2008 #22 Bste Jama (en partner). Heel veel sterkte vandaag en de komende tijd meid! Ik weet eigenlijk niet wat ik meer moet zeggen, ben er gewoon stil van! Groetjes, Marieke
Bste Jama (en partner). Heel veel sterkte vandaag en de komende tijd meid! Ik weet eigenlijk niet wat ik meer moet zeggen, ben er gewoon stil van! Groetjes, Marieke
A ANONYMOUS_USERNAME mei 20, 2008 #23 wat een verdrietig nieuws... ik wens jou en je man heel veel sterkte! liefs Jenneke
A ANONYMOUS_USERNAME mei 20, 2008 #24 Lieve Jama, Ik heb een brok in mijn keel van je afscheidbriefje, veel sterkte voor jou en je gezin de komende tijd. Dikke knuffel, ilja
Lieve Jama, Ik heb een brok in mijn keel van je afscheidbriefje, veel sterkte voor jou en je gezin de komende tijd. Dikke knuffel, ilja