Helaas ben weer terug naar buitenbaarmoederlijke zwangerschap

A

Anoniem

Guest
   Meiden

Vorige week donderdag ben ik onverwachts opgenomen naar ziekenhuis. Had die dag zo'n hevige buikpijn. Mocht eers even naar de vk om een echo te maken, helaas geen vruchtje te zien. Vanwege hevige pijn heeft ze me direct dezelfde dag nog doorverwezen naar de gyn. Ik had zo'n ondraagelijke pijn dat we eerder naar het ziekenhuis zijn gegaan. We moesten eerst bloed prikken om te zien of er hcg hormoon was aangegeven. De meiden achter de balie konden het niet aanzien dat ik zoveel pijn had dat ik eerder naar de gyn mocht. Weer een echo nee niks te zien maar volgens bloedtest was ik degelijk wel zwanger maar waar was het vruchtje. Alleen een operatie (kijk) konden ze zien waar het zat. Moest direct blijven en ik werd diezelfde avond nog geopereerd. De artsen schrokken ik was aan het bloeden bij de eierstok die was geknapt. Heb 1,5 liter bloed verloren. Dit hadden ze nog niet vaak meegemaakt een eierstok die was geknapt. Hoogwaarschijnlijk heeft daar het vruchtje zich ingenesteld (ook dit komt niet vaak voor). Maar helaas hebben ze geen vruchtje gevonden. Ze denken dat het met het bloeden is meegekomen. De hcg waarde was wel gezakt een dag later. Morgen moet ik weer bloedprikken om te kijken of hij nog meer is gezakt zo niet dan zit het vruchtje nog ergens in mijn lichaam maar waar?. Heb zo'n lage hb dat ik snel moe ben en heb een beurs gevoel in mijn buik.
Ben af en toe emo       maar goed dat is normaal na alle commotie er omheen. Zo ben je zwanger en zo ineens niet meer.
Een verlangen naar een derde blijft al is het voor mijn man anders hij is zo geschrokken dat hij het even niet meer aandurfd. We hebben besloten om het dit jaar te laten rusten. We zien volgend jaar wel weer. En wat voor schade het aan mijn eierstok heeft weet ik niet moeten het maar afwachten.  

Sharine

Hoi,

Jeetje sharine, das een heftig verhaal zeg !!!!! Zit gewoon met tranen in mijn ogen. Ik wens je heel veel sterkte en neem idd wel even de tijd om dit te verwerken en een plaatsje te geven............. Sterkte meid

liefs happy

Hoi Sharine,

Wat erg meid! Ik leef met je mee.
Heeeel veel sterkte toegewenst en ik hoop dat je je snel weer beter voelt.
Ik begrijp heel goed dat jullie het zwanger-worden even op de lange baan schuiven.
Nogmaals veel sterkte!

Groetjes,
Angel

jeetje ik zit helemaal met kippevel door dit verhaal, wat verschrikkelijk meid, ik hoop voor je dat je je straks weer wat beter gaat voelen, En ik snap heel goed dat je wat emotioneel bent, want dit is niet niks wat je hebt meegemaakt, Heel veel sterkte

xxx linda

Jemig!!! Heel veel sterkte meisje!!
Snel weer opknappen he?
Hou je goed,
Dikke kus Rimke

Hoi,

Wat een verhaal! Ik hoop voor je dat je snel weer een beetje opknapt.
En natuurlijk dat de schade aan je eierstok niet groot is.
Heel veel sterkte met het verwerken en herstellen.

Jacqy

hey sharine,

wat een verhaal zeg,ik wens jullie veel sterkte

xxx mier

Hallo Sharine,

Dat is echt een flinke domper zeg meid! Ik kan me voorstellen dat je zo nu en dan even flink emo bent. Dat mag ook wel hoor, het is ook niet niks wat je hebt meegemaakt.

Heel veel sterkte gewenst.

Dikke knuffel,

Twinkel3

Terug
Bovenaan