Helaas ben weer terug naar buitenbaarmoederlijke zwangerschap

He wat klote (sorry voor het woord) voor je Sharine!

Heftig zeg, dat je eierstok is geknapt. Gelukkig waren ze er nog wel op tijd bij, maar goed dat jullie eerder naar het ziekenhuis zijn gegaan. Dit had anders nog erger kunnen aflopen... Maar laten we daar maar niet aan denken.

Nu eerst maar bijkomen van de schok en hopenlijk komt later je wens om een 3e kindje te krijgen toch nog een keer uit. Bij een volgende zwangerschap moet je er gewoon op staan dat je al heel snel een inwendige echo krijgt om te zien of het op de juiste plek zit!

Maar eerst herstellen.

Veel sterkte,

liefs Hopey

Ooh, wat erg! En wat zul jij een pijn gehad hebben zeg! Ik hoop voor je dat het hcg-hormoon zakt, dus dat het vruchtje daadwerkelijk uit je lichaam is.
Veel sterkte met verwerken, en laat je tranen lekker lopen! Dat helpt het beste.

Groetjes,
mv Tijs

Heel veel sterkte gewenst en je mag echt af en toe lekker janken hoor!! Het is niet niks wat je hebt meegemaakt. Eerst zwanger en dan ineens niet meer!!!

Pink

Allemachtig wat heb je iets heftigs mee gemaakt.
Ik schrok ervan toen ik het las, maar jij zult 100x erger geschokt zijn.
Heel veel sterkte de komende tijd, en neem de tijd om dit een plekje te geven want het is niet niks.
Succes met het verwerken en beterschap.

Groetjes Kyra

Jeetje Sharine wat een verhaal.
Wat zal je geschrokken zijn. Ik hoop dat alles nu wel goed is en je kan herstellen.
Neem de tijd meid en op z'n tijd een potje janken, lekker doen.

Heel veel sterkte voor jou en je man.

Dikke knuffel Anoek

Bedankt meiden voor jullie hele lieve woorden, mijn ogen schieten al weer helemaal vol. Doet me ontzettend goed. Heb vanmorgen weer bloed geprikt en vanmiddag krijg ik de uitslag of de hcg hormoon is gezakt of niet.

Sharine

Hey  Sharine2,

wat erg zeg, wat heb jij iets heftigs meegemaakt!!

Inderdaad, zo ben je zwanger, (blij) en zo niet meer......
Wat een rot periode.....

Heel veel sterkte, voor jou en je man!

Liefs R_M xxxx

Hallo,

Jeetje zeg wat een verhaal!!
Ik wil je heel veel sterkte wensen
en voor je man ook.Laat je tranen
maar de vrije loop hoor!!

Suc6 met alles....
Groetjes Belinda

Terug
Bovenaan