helaas dan toch....

Lieve Marloes,

Heel veel sterkte met dit verlies! Ik weet dat het afgezaagd klinkt, maar ik hoop dat je over een paar weken toch kunt uitkijken naar je kindje. Bij mijn eerste heb ik toen ik 4 maanden zwanger was, te horen gekregen dat mijn vader longkanker had. 4 maanden na de geboorte overleed hij. Ik was erg blij met onze zoon, want dat heeft me sterk gemaakt om door te (moeten) gaan.

Gecondoleerd.

Gr. Tamara.

Gecondoleerd en sterkte met de verwerking. Inmiddels zullen jullie wel al een afscheidsdienst hebben gehad. Hoewel dat altijd verdrietig is, hoop ik dat jullie daar ook een goed gevoel over hebben.
Natuurlijk zal het moeilijk en dubbel zijn zometeen. Toch wens ik jullie heel veel geluk toe.

Ik hoop verder dat je je geen zorgen maakt over de baby. Volgens mij is er wel eens onderzoek naar gedaan en kan een baby in je buik een rouwproces zoals je jouwe in principe goed aan.

Liefs,
Tamar (decembermama)

he marloes,

heel veel sterkte de komende tijd. klinkt misschien niet zo leuk nu, maar nu heb je wel rust voor je bevalling. mijn vader is nl 13 uur voordat mijn dochter is geboren overleden, was helemaal uitgeput toen ik aan de bevalling begon en mijn kraamtijd was een hel (avondwake, crematie, koffietafel, dingen regelen vanuit kraambed)
je moeder staat je bij bij je bevalling, dat weet ik zeker.

gecondoleerd

Terug
Bovenaan