Helaas, de rode duivels

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden,
Ben dus helaas ongi geworden vanmiddag....
Vanochtend nog neg getest, dus ook wel opgelucht dat we doorkunnen naar de volgende ronde.
Heb afgelopen maanden steeds cyclus van 24 dagen gehad en nu dus 31 dagen.
Dus ga via sensitest een pakketje ovutesten bestellen, die schijnen duidelijk te zijn. Iemand ervaring hiermee? En naar hieveel dgn begin je hiermee?
Want nu wel lastig in te schatten wanneer mijn ei komt.
Op naar ronde 5 dus!!
Veel succes allemaal met wachten, klussen enz enz
x mama van 2

Hey meid,

wat balen!!! Ik heb ineens ook een veel langere cyclus, komt vast doordat ik er zo mee bezig ben. :-( Ik gebruik ook de ovulatietesten van sensitest, ik zou alleen wel de dipsticks kopen want anders wordt het een duur grapje. In de beschrijving staat precies wanneer je ermee begint, maar begin op tijd dan mis je je eisprong niet.

Succes meid!

Getver, succes meid.

Ik hoop datje volgende maand meergeluk hebt

vervelend he die cyclussen...ik schommel ook al zo erg, dan weer een lange dan weer normaal.
Heb ook de ovu-testen van sensitest gebruikt, maar ik heb er niet zo veel aan gehad. tenminste daarmee niet mijn eisprong kunnen constateren.
Had wel steeds een 2e streepje (hele cyclus door) maar echt een duidelijk postieve test heb ik niet gehad.

Maar ik hoor wel veel positieve ervaringen van anderen, dus misschien werken ze voor jou ook!!

Heel veel succes!!
Liefs

Jammer meid! Gaan we saampjes door naar de volgende ronde!! Hopelijk allebei een kerstkindje....

Liefs ciomama

Wel balen, maar nu kun je jezelf weer richten op de volgende ronde. Ik heb de ovulatietesten van sensitest gebruikt nu twee rondes, maar bij mij gaf hij de vorige keer wel een streep maar geen duidelijke en deze ronde een heel vage streep. Ik heb dus niet zo'n goede ervaring en ga volgende ronde aan de digitale CB ovulatietesten, die lijken mij veel duidelijker. Kost wat meer, maar wel meer zekerheid.
Er zijn veel meiden die wel goede ervaringen hebben met de dipsticks, dus wie weet werken ze bij jou wel goed.
Veel succes volgende ronde! :)

Liefs,
Krissy

Terug
Bovenaan