Helaas, de rode duivels

das weer balen
heb geen ervaring met ovutesten, wil daar zelf nog even mee wachten heb het gevoel dat als ik precies weet wanneer ik vruchtbaar ben en het dan niet raak is dat ik dan nog meer teleurgeteld wordt.
maar hoor ook veel om me heen dat meiden er wel een goed gevoel bij hebben
succes en vooral blijven genieten van het klussen hoor, het moet voor de fun en liefde blijven en niet alleen voor de 'moed'

Hey mama van 2,

Balen weer! Hopelijk is de volgende maand jou maand!
Het gebruik van ovulatietesten heeft mij een stukje zekerheid kunnen geven. Ik heb ze van testjezelf.nu. Als ik jou was zou ik uitgaan van de kortste cyclus om zo je ei niet te missen. Kost je misschien wel een paar testen maar je ei missen lijkt me ook geen prettig gevoel wanneer je net begint met de testen. De gebruiksaanwijzing bij de testen zijn goed te volgen.

Succes! Liefs Lisette

Heej! Ik heb ervaring met de ovulatietesten van sensitest. Zal even zoeken welke de beste zijn!! Momentje....http://www.sensitest.nl/index.php?p=sensitest-ovulatietest-zwangerschapstest-pack20
Het pakket dat ik had, staat er niet meer op. Ik zou in ieder geval die ovulatietesten met groene dop nemen en niet die dipsticks. Ik had nu die dipsticks (lees mijn vorige verhaal) en daar was ik niet zo tevreden over. Het duurde lang en het was onduidelijk. De maand hiervoor had ik die groene en die werken perfect. Ook zit hier een ovulatieschijf bij, want je wilde ook weten wanneer je moest beginnen met testen. Hierop staat precies hoe of wat. Het is een wat uitgebreider pakket dan dat ik had, maar een andere is er niet. Je kan ook alleen de groene ovulatietesten bestellen, want je kunt overal op internet uitrekenen vanaf wanneer je moet testen. Ik moest nu vanaf zaterdag testen en ik heb vandaag positief getest, dus je kan er echt niet naast zitten! Als je nog meer wilt weten hoor ik het wel! x Maris

Ohja, het is nu wel wat moeilijker omdat je de duur van je cyclus door moet geven. Ik zou gewoon de kortste duur pakken en dan berekenen met je ovulatieschijf vanaf wanneer je moet testen.
Als je geen ovulatieschijf hebt, vraag je het maar aan mij! Dan zoek ik het wel op voor je x

Terug
Bovenaan