Helaas geen brusje

Meiden,

Mijn gevoel is helaas bevestigd....

Eerst kreeg ik een normale echo waar ze niets op konden zien, alleen een dooierzak en een iets wat vergrote baarmoeder
dus toch een inwendige echo.....en daar was helaas ook niets op te zien, geen hartactiviteit alleen de dooierzak...

We zijn natuurlijk wel errug verdrietig maar ons voorgevoel is gewoon bevestigd....

Mijn zwangerschap is niet verder gekomen dan 6 week   en 3 dagen en moet volgende week terug komen bij de gyn. voor nog een inwendig onderzoek en kijken of ik tablettjes krijg om alles op te wekken of als ik gecurateerd word.

Ik had natuurlijk gehoopt op een ander bericht maar het is gewoon goed zow....ga nu heerlijk genieten van Yoëll en we zien wel hoe en waar het schip gaat stranden....

Ben alleen een beetje bang voor de pijn als het lichaam het vanzelf af gaat stoten....

Ik houd me momenteel gewoon aan de gedachte vast dat als dit kindje nog wel had geleefd dat het dan niet goed zou zijn.....en beter nu geen hartactiviteit dan nu wel en met de 12 week echo niet meer....

Zow mijn verhaal ben ik ff kwijt

Liefs Denise

Oh Denise wat onzettend verdrietig!
Dit is niet het nieuws wat jullie wilden horen!
Ik weet ff niet zo goed wat ik moet zeggen...wel dat ik het met je eens ben dat het beter is om het nu te horen dat als je al wat verder zou zijn in de zwangerschap!

Ik wens jullie alle drie heel veel sterkte toe en ik hoop dat het met de pijn allemaal mee valt!

Een hele dikke zoen voor jullie!!!

liefs jen

Ach meisje wat kl*te voor jullie!
Heel knap van je dat je zo kan denken: als het was blijven zitten was het ws niet helemaal in orde geweest.....
Ik hoop van harte voor jullie dat je snel weer zwanger raakt en dat we dan na 9 maanden het brusje kunnen verwelkomen!!!

Sterkte!!!

Dikke knuffel van Cissy en Fabio

Jeetje meid wat erg!!!
Je had al een beetje het gevoel he... Knuffel Yoell maar extra veel en ik hoop dat het lichaam het snel zelf gaat regelen!

Dikke knuffel Harmke

Lieve Denise

Meis, wat een vervelend bericht heb je te melden zeg....... Het is toch ongelovelijk hoe dat voorgevoel/instinct werkt, je had het inderdaad al vanaf het begin. Veel sterkte met het verwerken, want hoe pril ook: het blijft een verlies en je was er superblij mee.

Je hebt vast veel steun aan familie en vrienden en hopelijk kunnen jij en je vriendin die dit nieuws zo snel de wereld heeft ingeholpen hierna toch nog goed verder met elkaar.

Heel veel sterkte en geef je verdriet een kans (ook al kun je rationeel wel bedenken dat het beter is zo).

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan