Helaas geen brusje

Hee lieve schat,
Mijn hubbie zal nu wel bij jullie thuis zitten. Heb vandaag alleen nog maar slechte berichten gehad. Ik kom heeeeeeel snel bij je.

Dikke kus, Riekje

Hey meissie,
Ik heb eigenlijk niets toe te voegen aan die lieve woorden die al geschreven zijn.
Ben in gedachten bij je en wens je veel sterkte de komende tijd.

Ellen mv Julian

Och... Ik weet ook even niet zo goed wat ik moet zeggen tegen je....
Zit hier ook wel met tranen achter de pc in ieder geval! Soms is niets zeggen ook voldoende toch? Dus in gedachten zit ik naast je, zeg helemaal niets tegen je, veeg onze tranen weg, en geef ik je een hele dikke kus, mag dat??

Smakkerd, Marieke

Hey Meiden,

Ik ben ontzettend blij met jullie reacties....nu moet ik toch ff stiekem een traantje wegpikken....

Het klinkt heel snel maar ik heb het echt een plekje gegeven hoor....het was gewoon een bevestiging die ik gekregen heb en Harald zei nu ook dat hij al een tijdje een onbestemd voorgevoel had...

Ik ben alleen superblij dat ik hier een ventie rond heb huppelen die me heel blij maakt momenteel....

Hopelijk gaat mn lichaam nu zn werk doen en stoot het dooierzakje snel af....want het hoort gewoon niet meer in mijn lichaam vind ik...want hierdoor doen de hormonen nog steeds zijn werk en is mijn buikje gewoon gegroeid....en doen mijn borsten met vlagen nog een beetje pijn....

Liefs Denise

Terug
Bovenaan