Helaas, het gaat mis..

Het is goed dat je het even bij de HA hebt gemeld. Ik vind het vreselijk voor je maar ik denk dat de echo straks inderdaad je gevoel zullen bevestigen. Gek niemand heeft je dit geleerd maar dit soort dingen weet je gewoon.

Ja, ik heb het een aantal mensen verteld. voornamelijk mensen die het wisten en naderhand een collega en een goede vriendin van mij. Ik merk ook dat ik daar nog steeds behoefte aan heb. Een andere vriendin van mij is nu bijna 28 weken zwanger aan haar had ik het niet verteld. We waren vrijdag aan het bellen zegt ze ineens "hee ik heb nog boekjes voor je" die wilde ze me nu geven. Ik heb gezegd, laat maar totdat het werkelijk zo is. Ik denk dat ik het haar ook nog vertel. Mijn man vind dat niet zo nodig ik merk dat ik daar wel behoefte aan heb.   Niet zo zeer van kijk wat erg voor mij. Daar ben ik het type niet voor. Maar ze weten dat we al een tijd bezig zijn en ik vind het vervelend als er leuke goedbedoelde vragen of verhaaltjes komen maar daar heb ik op het moment niet zoveel behoefte aan.

Ik zou zeggen, bepaal gewoon zelf aan wie je het vertelt of niet. Ik heb ondervonden dat ik het fijn vond dat mensen mijn verhaal aanhoorde. Het duurt effe maar dan kun je het volgens mij sneller een plaatsje geven.

Ik hoop dat je kindjes je wat afleiding kunnen bezorgen. En ik weet dat de mensen op je werk je ook hierheen zullen helpen, je had immers ook al veel steun, las ik zo, toen het bloedverlies begon.

Als je straks nog tijd en zin hebt, laat even weten hoe het bij de vk was.

liefs

Lieve RW 72

wat vreselijk jammer voor je, ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen, ik weet alleen dat het veel verdriet met zich meebrengt.
 en heel veel sterkte, laat je lichaam de tijd nemen...

Ik kan niet meer doen dan als je heel veel sterkte wensen.

Saskia

Hoi RW,

Wat shit zeg...
Dus toch nog doorgezet. Ik heb zo voor je gehoopt dat het niets zou zijn.
Nou, meissie heel veel sterkte. Ik denk aan je.
En als je weer zin hebt om hier te komen gaan we gewoon weer samen verder....

Groetjes,

M3

Terug
Bovenaan