Helaas het mocht niet zo zijn!!!!!!!!!!!!!!!1

Lieve Cooper,

Meid wat moeten jullie een ellende doorstaan. Vind dit zo ontzettend erg  voor jou en je man. Ik hoop dat jullie  elkaar kunnen troosten en helpen om  hier mee om te gaan en dat jullie ook lieve mensen in jullie omgeving hebben die er voor jullie kunnen zijn.
Heb er verder ook geen woorden voor die iets van jullie verdriet kunnen wegnemen, alleen dat ik aan jullie denk.

Liefs
Scorpy

Lieve Anita,

er valt weinig te zeggen, wat ontzettend k** voor je!

Ik wens je veel sterkte en hoop van harte dat het binnenkort toch goed mag komen voor je!

Liefs
Sylvia

He Anita,

Hoe is het ermee meid?

Ik doe idd mee met de Alifestudie. Na 3 mk en onderzoeken waar de uitslagen allemaal goed van waren, zijn we daarmee begonnen, en hopelijk net op tijd. Ben nu namelijk 6 weken zwanger, heb wel 1,5 week geleden nog 3 dagen wat bloedingen gehad (maar dat kan ook van de bloedverdunners van de studie komen) en sindsdien nergens last van gehad. nu sinds een aantal dagen behoorlijk moe en alst van mijn darmen. Dinsdag krijgen we een echo om te kijken of er eindelijk een hartje klopt en dat het eindelijk wel goed zit.

Ik duim heel hard voor jullie allemaal dat het ook bij jullie snel goed mag gaan en dat we elkaar snel bij het "zwanger zijn" forum mogen ontmoeten.

liefs,
Dion

Terug
Bovenaan