helaas... ik hoor er niet meer bij

Hallo,

Ook wij gingen vanochtend voor een echo naar het ziekenhuis. Helaas, werd mijn angstige voorgevoel bevestigd: het zit niet goed. De vruchtzak heeft wel de omvang van 10 weken, maar het hele kleine vruchtje erin toonde geen teken van leven...
Zo raar, je lichaam voelt zich nog zwanger, ik heb ook helemaal geen bloeding gehad of steken in mijn buik, maar het zit niet goed.
Volgende week gaan ze voor de zekerheid nog een keer kijken, maar in principe is het dus gewoon over. Nu is het wachten tot het eruit komt of anders misschien volgende week een curretage...

Dit voelt zo klote, je bent je toch al weken aan het verheugen op dit kleine mensje, het is zo welkom en dan ineens blijkt het er toch niet te zijn...

Ik ga jullie dus verlaten, veel succes allemaal met de zwangerschap,

Karen

PS gelukkig hebben we nog wel een zoontje van 14 maanden die voor wat afleiding kan zorgen

he,
ik weet precies hoe je je voelt.
ik ben 13 maart ook gecurreteerd alleen was er bij mij een leeg vruchtzakje.
het was de 2de keer dat het mis ging na ruim anderhalf bezig te zijn voor een 2de.
ik mag me nu voorzichtig ook weer blij gaan maken ik ben nu 5 weken zwanger en krijg volgende week een echo maar ik kan pas echt blij zijn als we die hebben gehad.
het is nu even een rotperiode maar wie weet is het snel opnieuw raak en gaat dan wel alles goed ik zal voor je duimen.
heel veel sterkte ook voor je man
liefs nicole

Wat ontzettend rot zeg. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Zeker omdat je ook geen bloedverlies had ga je iedere dag ietsje meer erin geloven dat alles goed zou zitten en dan komt het echt hard aan als blijkt dat dat niet het geval is .

Heel veel sterkte

Ik hoor er ook niet meer bij! Had vanmiddag mijn eerste echo (7 weken) en helaas alleen een leeg vruchtzakje en geen embryo te zien. Moet ook volgende week terug komen. Ben er echt kapot van. Mijn vorige zwangerschap is geeindigd in een operatie met verwijdering van de hele eileider en nu dit weer! Ben echt zo verdrietig en boos!!
Jij natuurlijk ook heel veel sterkte en ik denk aan je.

Hallo Q,

Wij hebben gisteren ook de echo gehad en helaas was het niet goed! Ben ruim 9 weken, maar het kindje is 6 weken.....tja. Hele nacht niet geslapen en vandaag belt de vk wanneer ik naar het ziekenhuis kan. Het voelt zo rot, maar ik hoop dat dit gewoon pech is en dat het de volgende keer goed gaat.

Jij heel veel sterkte!!

Groetjes,
Charlie

Terug
Bovenaan