helaas... ik hoor er niet meer bij

wat een verdriet voor de meiden die een groot verlies moeten verwerken. Kan me levendig voorstellen dat je boos en verdrietig bent. Maar eens komt de tijd dat het goed komt en inderdaad heb jij een heerlijk kind van 14 maanden.

Meiden heel veel sterkte de komende tijd en probeer straks al je positiviteit bij elkaar te rapen voor een nieuw wonder. Eens lukt het.

Groetjes mamavanla

Hi,

O wat erg.... Ik weet hoe het is, 5 juni had ik de fatale echo. Ook ik had een voorgevoel.... Helaas geen kindje van  11 weken maar een van 8 weken en 5 dagen, zonder kloppend hartje... Miskraam kwam niet vanzelf op gang en 18 juni ben ik gecuretteerd. Het is vreselijk maar nu, een maand na de echo voel ik me weer goed en kijk ik uit naar een volgende zwangerschap. Maar de tijd die je nu door moet maken is vreselijk! Huil, lach, slaap, lees, word boos, schreeuw, doe wat je hart je ingeeft zou ik zeggen.

Ik heb veel aan het forum bij "zwanger worden na een miskraam", en dan de discussie: "miskraam in juni maar hopelijk zsm weer zwanger". Tis al juli maar je bent welkom als je er behoefte aan hebt.

Sterkte voor jullie!

Terug
Bovenaan