Helaas!! mag ik ff keihard vloeken??

Meid ik vind het vreselijk voor je! Ik heb het zelf ook eens precies zo gehad. Ik was wel uitgegaan van een miskraam dus ik ging er vanuit niets te zien! dat was ook zo... maar desalnietemin is het net zo moeilijk, je hoopt toch wel!

Veel sterkte met het verwerken. Het kan zo moeilijk zijn! Ik vond het wel moeilijk iig. laat het verdriet er gewoon maar zijn! Het mag er zijn!

Ps. vind het wel jammer dat sommige gewoon openlijk vloeken op dit forum. Anderen kun je er pijn mee doen (mij dus!)... sorry moest ik toch even kwijt!
 
heel veel sterkte.
het is idd verschrikkelijk als zoiets gebeurt heb het zelf ook mee gemaakt was ik een week of 8 toen het mis ging. de ene dag en test gedaan en de volgende dag menstruatie.
maar je moet maar zo denken dat het kindje waarschijnlijk niet gezond was, en hoe vervelend ook het misschien maar beter is.
 
Hoi lieve dames,

bedankt wederom voor de lieve berichtjes..ik hoop snel weer mee te mogen doen in dit forum maar dan met goed nieuws!
Jullie allemaal een fijne zwangerschap en diegene die hetzelfde hebben meegemaakt als mij..ook sterkte!!

Liefs inge
 
Terug
Bovenaan