helaas, mijn gevoelend klopte!

Hoi Iedereen,

Via deze weg wil ik laten weten dat mijn gevoelend klopte!
Vandaag zou ik 12 weken zijn en met de echo hebben we kunnen zien dat er geen hartje klopte en met 9 weken al gestopt was met groeien ( dus neem aan leven)
Ik heb afgesproken met mijn verloskundige om 1 week te afwachten of het vanzelf komt  en anders te curiteren maar misschien dat ik morgen al bel omdat het al 3 weken niet meer leeft.

Het was vanmidag een bevestiging van wat ik al dacht, ik had al namelijk al 2 weken geen kwaaltjes meer en had mijn verloskudige ook gebeld met de uitleg erbij, zei stelde me gerust met het antwoord dat het normaal is dat met 10 weken de kwaaltjes afnemen.
Mijn advies naar jullie is luister naar je lichaam want jij voelt het zelf het beste aan.

Ik wens verder iedereen een gezonde zwangerschap toe en ik zal het forum een beetje blijven volgen want ben natuurlijk wel benieuwt naar jullie verhalen van echos en natuurlijk de verhalen naar de bevalling toe!

Veel liefs

hallo
heel veel sterkte meid
dit is heel vervelend voor je
ik hoop dat het gauw weer raak is voor je en de volgende keer komt alles goed
sterkte
liefs ci lo...

Hey Desiree,

Jeetje meid wat naar! Oh onwijs veel sterkte..... Had zo gehoopt dat je met een mooie echo thuis zou komen....
Mijn advies: als jij liever een curettage wil, meteen bellen! Ik heb 2 weken afgewacht in juni en die weken waren slopend! En idd; je gevoel heeft het vaak goed, helaas wel!
Morgen "mag" ik voor de echo: fingers crossed! Had hele tijd een goed gevoel tot ik gisteren wat bruin-roze afscheiding verloor... Volgens het ziekenhuis geen reden voor een spoedecho maar dit wordt een lange dag!

Hey maar heel veel sterkte: neem hier echt even de tijd voor. Luister naar je lijf en naar je gevoel. Je gaat waarschijnlijk door een diep, donker dalletje maar hopelijk komt er voor jullie weer een mooi lichtpuntje!

Liefs, Jannie

Hoi Desiree

Meis, wat erg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeetje zeg.... heb er geen woorden voor!

Ik wens je veel sterkte toe de komende tijd! Neem er de tijd voor om dit een plekje te geven....
Meestal zeggen ze inderdaad wel dat je als moeder wel voelt of het goed of niet goed zit.

Ik hoop voor je dat er snel een nieuwe zwangerschap volgt   en dat het dan wel goed gaat!!!!

Heel veel groetjes,
Mickje

Hoi Iedereen,

Via deze weg wil ik laten weten dat mijn gevoelend klopte!
Vandaag zou ik 12 weken zijn en met de echo hebben we kunnen zien dat er geen hartje klopte en met 9 weken al gestopt was met groeien ( dus neem aan leven)
Ik heb afgesproken met mijn verloskundige om 1 week te afwachten of het vanzelf komt  en anders te curiteren maar misschien dat ik morgen al bel omdat het al 3 weken niet meer leeft.

Het was vanmidag een bevestiging van wat ik al dacht, ik had al namelijk al 2 weken geen kwaaltjes meer en had mijn verloskudige ook gebeld met de uitleg erbij, zei stelde me gerust met het antwoord dat het normaal is dat met 10 weken de kwaaltjes afnemen.
Mijn advies naar jullie is luister naar je lichaam want jij voelt het zelf het beste aan.

Ik wens verder iedereen een gezonde zwangerschap toe en ik zal het forum een beetje blijven volgen want ben natuurlijk wel benieuwt naar jullie verhalen van echos en natuurlijk de verhalen naar de bevalling toe!

Veel liefs

Hoi Desiree,

Wat een verdrietig bericht, je hebt het dus idd goed aangevoeld! Het is zo oneerlijk en veraderlijk, het klopt ook dat die klachten flink kunnen afnemen rond die tijd, maar helaas, bij jullie dus niet het geval. Heel veel sterkte voor jullie!

En ook van mij het advies als je liever niet afwacht vraag dan om die curretage!! Ik heb ruim 4 maanden aangeklooid, eerst met misoprazol tabletten, die er voor kunnen zorgen dat je vruchtje wordt afgestoten, ik vond dat vreselijk en zal er nooit weer voor kiezen...
Maar goed, denk er rustig over na en volg je gevoel!!

liefs Mick

Wat een verdrietig nieuws... heb echt met je te doen..

Wat kan het leven soms vreselijk oneerlijk zijn!!

Ik wens je veel sterkte en rust toe voor de komende tijd.

Esmé mv Kay

ps: er zijn hier   (helaas) veel dames die weten wat je nu doormaakt, dus schrijf gerust van je af hier.   Dat zal goed doen..

Terug
Bovenaan