helaas, mijn gevoelend klopte!

Hoi meiden,

Onwijs bedankt voor jullie reacties.
Ik ben vanmorgen geholpen d.m.v curetage in het ziekenhuis, het is misschien raar maar heb er nu een heel rustig gevoel over en weet dat ik nu weer verder kan gaan.
Dokter zei dat alles er goed uitzag van binnen en dat er wel nog verdre onderzoek zal zijn maar dat hij verwacht dat er niets uitkomt omdat alles erzo goed uitzag.

ik zal me een tijdje afwezig houden hier omdat ik het allemaal even moet laten rusten.
Hoop wel dat ik me snel weer kan toevoegen op het forum en dan laat ik het jullie weten.
tuurlijk kom ik af en toe even spieken hoe het met jullie gaat!

Allemaal nog een voorspoedige zwangerschap en geniet ervan

veel liefs!

heel veel sterkte meid. Kan me je gevoel wel voorstellen, wat je zegt over een rustig gevoel. Je kunt nu idd verder en hoeft niet meer af te wachten, maar neem de tijd om het een plekje te geven en pas goed op je zelf!!

liefs Mick

Ik ben een beetje aan de late kant met mijn reactie maar  ben sinds vorige week (eigenlijk nu pas) actief  met het forum. Ik wilde je alsnog heeeeeel veel sterkte toewensen. Ik weet een beetje hoe het voelt, bij mijn 1e echo van deze zwangerschap zagen ze ook geen hartje kloppen en geen ronde vruchtzak dus de conclusie was een miskraam. Mij werd ook geadviseerd om af te wachten maar na een paar dagen wilde ik het toch weg hebben. Bij de controle-echo bij het doorspreken van de curretage bleek er ineens toch een hartje te kloppen. Wij aan de ene kant heel blij natuurlijk maar ook nog het verdrietige en tereurgestelde gevoel.

Maar bij mij is het goedgekomen, bij jou (nog) niet. Mocht je alsnog zwanger wllen worden dan hoop ik echt voor je dat het snel gebeurd als je er aan toe bent en dat dan alles goed gaat. Ik hoop het nog op het forum te kunnen lezen!

Heyy Noah,

Wat een verhaal zeg!
Er moet inderdaad van alles door je hoofd zijn gegaan.
Ben je niet ontzettend onzeker nu?
Verder was alles wel goed met het kindje bij de laatste echo?

Ik had ook een echo voor de curetage en bij mij was het een bevestiging van de missed abortion.
Ik heb het vorige week dinsdag weg laten halen en het is allemaal erg meegevallen.
Wij gaan nu in ieder geval weer verder waar we gebleven waren en hopen snel weer zwanger te zijn.

In ieder geval   een hele fijne zwangerschap
en probeer er alsnog heel veel van te genieten.

veel liefs

Hey Desiree,

Je hebt je curettage dus al gehad? Ik hoop dat je snel weer zwanger bent, maar nu was je toch ook bij de 1e ronde zwanger? Wil je geen valse hoop geven maar ik was ook meteen zwanger in april en was ook weer meteen zwanger na mijn curettage, nog geen 3 weken later had ik mijn eisprong en: zwanger! Ben nu 14 weken en 2 dagen en t gaat goed.
Herken wel je gevoel van opluchting na de curettage. Sterkte meid en als je weer zwanger bent moet je het wel ff komen vertellen he!

groetjes Janneke

Heeh Desiree,

Wat fijn dat de curretage je meegevallen is en dat jullie nu weer verder kunnen!

Een heel verhaal idd: het begin van mijn zwangerschap. Ik ben idd lange tijd onzeker geweest en kon pas vanaf de 12 weken echo echt blij zijn. Ik merk alleen wel dat ik vaker behoefte heb aan bevestiging dat alles goed is, helaas kan dat niet altijd....Maar verder voelt de zwangerschap wel goed dus daar vertrouw ik dan maar op!

Liefs Wendy
(mama van Noah en Danio)

Terug
Bovenaan