Helaas mis

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

helaas heeft de ongesteldheid vannacht echt doorgezet. We zijn er vrij rustig onder. Ik denk dat het enorm veel scheeld dat we al een geweldige dochter hebben. Nu hebben we over drie weken een gesprek en gaan dan eens kijken hoe het gaat als er nog een embryo in de vriezer zit.

Ik hoop dat het niet te veel spuiten inhoud want dat is me erg tegengevallen.

Nogmaals bedankt voor al jullie geweldige steunbetuigingen en kaarsjes en duimen draaien.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,

Ik zit hier met tranen in mijn ogen. Ik heb zo met jullie meegeleefd en het was jullie zo ontzettend gegund. Jullie hebben inderdaad al een mooie gezonde dochter, maar jullie wilde er ook graag 1 bij en daar hebben jullie zoveel voor moeten doen. Ik hoop in ieder geval dat jullie wensen toch nog uit gaan komen. En we denken aan jullie.

Linda en een kusje van Marissa

Hoi Inge!

Super Sjit voor jullie zeg!!!
Ik had t jullie ook zooo gegund!!

T is wel waar wat je schrijft dat jullie een gezonde mooie dochter hebben,maar toch dit moet ook weer een plaatsje krijgen...

Wens jullie veel sterkte..en hopelijk binnenkort weer geluk!!!

Liefs,Sindy

Echt super vervelend voor jullie zeg...
Ik hoop dat jullie snel een tweede kans krijgen en geniet in tussentijd maar van jullie kleine meid...

Groetjes, Patricia  (Jayden 18-05-2007)

Hoi Inge,
Wat erg dat het niet goed is gegaan..Knap dat je er zo over kan denken, maar ik denk ook..je wilde graag nog een kindje, en het is net zo welkom als jullie  eerste..Dat maakt niets uit..
En je mag natuurlijk verdrietig zijn, denk er ook niet te licht over..Ik heb voor Lieve een miskraam gehad, en dat viel me echt zwaar..Had ik nooit gedacht..
Nu twee jaar later, en een mooie dochter erbij..denk ik er nog wel eens aan..Mag toch..
Maar in ieder geval, veel sterkte met wat allemaal nog gaat komen..
Liefs Rina

He gadver Inge, dat is een vreselijk bericht! Ik had het jullie zo gegund, zeker na alles wat je ervoor heb moeten doen. Ik weet verder gewoon niet wat ik moet zeggen.... sterkte in elk geval en als je erover wilt praten kan dat hier altijd!!!

dikke knuffel van Marloes

o meis wat erg...gelukkig zijn jullie er wel rustig onder
heel veel sterkte

och jee, wat vindt ik dat jammer voor jullie
sterkte en hoop dat jullie droom toch nog werkelijkheid wordt ooit en geniet in die tussentijd lekker van je meisie

liefs ilona

Terug
Bovenaan