Helaas mis

Hoi Inge,

Wat erg voor jullie! Ik wil jullie veel sterkte wensen en ik zal aan jullie denken!

groetjes mirjam

lieve inge,

wat jammer dat het niets geworden is.
je hebt inderdaad al een schat van een meisje maar
toch had het zo fijn geweest als het goed was gegaan,
ik hoop evengoed dat het wat word met het ingevroren eitje.
veel sterkte met dit een plaatsje geven...

groetjes mascha en een dikke knuffel van roan

Hoi Inge,

jeetje meid. Weet niet goed wat ik hierop moet zeggen.
Ik had het jullie zooooo gegund!!
En tuurlijk hebben jullie al een prachtig meisje op de wereld gezet, maar dat maakt de wens voor een 2e niet minder denk ik.
Ik wil jullie veel sterkte wensen met deze vieze tegenvaller, en hoop dat jullie nog een 2e wondertje mogen krijgen.

Knuffel vanuit Zundert voor jullie!

Liefs Debby.

Hoi Inge,

Ik hoop dat je je snel weer beter voelt en sterkte met de situatie. Praat erover met elkaar, maar zo te lezen doen jullie dat ook. En geniet van je dochter. (dat geeft mij op dit moment veel steun en toch ook geluksgevoel na mijn miskraam van 2 weken geleden)

Groetjes Babybelle

Lieve Inge,

wat Kl**te dat het mis is zeg.............
Vind dat helemaal geen leuk nieuws........
Wel fijn dat je er zo rustig onder blijft meis.

Ik hoop dat jullie over een paar weken weer goe nieuws krijgen!

X Saskia

hoi Inge,

wat een vreselijk nieuws...
het is jullie zo gegund om een tweede wondertje te mogen krijgen. Natuurlijk ben je blij met jullie kleine die nu rondloopt maar de wens blijft aanwezig. Nou meid, praat veel met elkaar, geef dit weer een plekje en natuurlijk kun je hier altijd je verhaal kwijt.
We denken aan jullie.

Tamar & Sarah

hoi inge

wat balen zeg , had het jullie zo gegunt

ik hoop dat jullie snel weer kunnen satrten en dat er niet te veel hormonen aan te pas hoeven komen en dat die poging helemaal gaat slagen

doe rustig aan en geniet van je meisje

sterkte

liefs moekje en Ryan

Hoi Inge

Echt balen zeg. Ook al weet je dat het kan gebeuren, het doet toch weer pijn.
Ik hoop dat je er vertrouwen in blijft houden want je hebt al een heel mooi resultaat en weet dat het dus mogelijk is! Zet hem op en denk aan je.

Groetjes Jiska

Terug
Bovenaan