Helaas mis

Hoi dames,

Ik ben bang dat ik jullie weer ga verlaten. Na 2 weken licht bloedverlies is het gister echt doorgebroken. Ik heb menstruatiepijn en verlies veel bloed en slijm. Ik moet vanmiddag nog voor een echo, maar heb er weinig vertrouwen in.

Liefs Jen

Hoi dames,

Ben zojuist de vruchtzak verloren. Ik ga jullie dus echt verlaten! Bedankt voor jullie lieve reacties. We hadden ons er gelukkig al wel op voorbereid omdat ik al ruim 2 weken bloedverlies had. Gelukkig hebben we een heerlijk mannetje van 6 maanden die voldoende afleiding geeft!! Hopen dat ik me snel weer bij de decemberclub mag voegen!!

Succes met jullie zwangerschappen!!

Liefs Jen

Hoi,

Wat klote zeg. Gek he dat je dan evengoed hoop blijft houden dat het misschien goed komt. Ik heb het ook twee keer eerder meegemaakt en ben direct na de miskraam zwanger geworden. Ik voelde mijn eisprong twee weken na de miskraam en ben meteen zwanger geworden van mijn twee kinders. Dus wie weet! Gelukkig heeft het wel zelf losgelaten. Daarom ben ik nu ook huiverig voor deze zwangerschap, dat het eerst mis moet gaan voordat het goed gaat.

Sterkte

Terug
Bovenaan