Helaas mis

Lieve jen,

Wat verschrikkelijk voor je..!!

Heb zelf vorige week maandag een miskraam gehad, we zijn nu een week verder en ik kan je vertellen dat het niet meevalt..!!
ik geef je het advies mee om er veel over te praten en de tranen te laten gaan..

Heel veel sterkte en wie weet komen we elkaar nog is tegen hier op het forum..

Veel liefs mirjam x

Ook van mij véél sterkte!
Het is inderdaad belangrijk om er over te praten en jezelf de tijd te geven om het een plaatsje te geven. Ik dacht zelf ook na enkele weken dat ik er al over was, maar dat bleek niet zo te zijn...

Dikke knuffel!

Babeken

Lieve Jen,

Ik weet helemaal hoe je je voelt... we hadden al tegelijk het bloedverlies, maar ik had het geluk dat het stopte. Daardoor heb ik weer veel hoop en vertrouwen gekregen, maar gister was het dan toch mis...
Het verdriet komt steeds weer terug..
Ik hoop dat je het een plekje kan geven en er snel weer bovenop komt. Hoewel dat niet makkelijk zal zijn.
We gaan wel erg gelijk op nu, en ik hoop dat we dat ook doen als we weer zwanger mogen worden, en wie weet komen we elkaar nog tegen bij een andere mamaclub!! Ik hoop het!!
Ik wil jou en je man  heel veel sterkte met dit verlies toe wensen.

Kus Ladygaga

Jen,
Ook jij heel veel sterkte gewenst bij het verwerken van dit verlies. Een miskraam is niet niks, je had al zoveel dromen en je hele toekomstbeeld moet je nu weer gaan bijstellen.
Ik heb het zelf ook 3 keer ervaren en het valt allemaal niet mee hoor.
Het helpt als je zelf wat nuchter in het leven staat, maar veel belangrijker is dat je blijft praten, met je partner en de mensen om je heen, maar misschien kun je ook iets hebben aan de dames op het forum zwanger worden na een miskraam. Ik deel daar nog heel vaak mijn ervaringen en dat ervaar ik als heel prettig!
Heel veel sterkte en succes gewenst!
Groetjes, Karin

Hoi dames,

@lady gaga, wat ongelofelijk balen dat het bij jou ook mis is :( hoop dat we elkaar weer tegen komen bij het december forum nauurlijk.

Bij mij is het nog weer anders gelopen. Mn bloedingen werden nog steeds heftiger en ben vannochtend met spoed in het ziekenhuis opgenomen voor een curretage. Er bleef te veel spul hangen. Gelukkig is het allemaal goed gekomen, maar vond het heftiger dan verwacht. Dat kwam meer omdat ik helemaal alleen was.

Bedankt voor al jullie lieve reacties

Groetjes Jen

Terug
Bovenaan