Helaas mislukt

A

Anoniem

Guest
Het is helaas niet gelukt om de cryo goed te ontdooien. We moeten dus nu weer wachten tot ik ongesteld ben en dan zouden we meteen door mogen voor een heel nieuw IVF traject. Weet nog niet of we dit ook meteen doen.

Misschien even een maandje rust en dan maar weer. Ik ben nu emotioneel beetje op met ook het overlijden van mijn opa er nog eens tussen door.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,

Wat rottig voor jullie! Neem inderdaad je rust en tijd om alles te verwerken, het is niet niks met het overlijden van je opa erbij.

liefs Maris

Lieve Inge,

Wat ontzettend jammer dat het niet gelukt is. Ik hoop echt voor jullie dat de volgende poging wel slaagt. Neem ook de tijd voor jezelf en het verwerken van alle gebeurtenissen en we denken hier aan jullie

liefs Linda

Agossie meissie toch! Ik had het zo gehoopt voor je! Neem maar even lekker de rust zodat je zo vol powerrr aan de nieuwe poging kan beginnen.

Dikke X ing

Hee Inge,

wat jammer zeg, het was jullie echt gegund! Lekker kalm aan doen en de volgende keer duimen we weer voor jullie.

Groetjes en sterkte

Hey meis!!

Wat klote dat je nu niet mag...

Als jij voelt dat je even rust moet hebben, gewoon doen. Tis allemal niet niks!!

Liefs en knuffels Saskia

Hoi Inge,

jee wat naar dat het niet gelukt is. Ik had het jullie zo gegund.
Maar neem inderdaad gewoon de tijd die je zelf nodig hebt om er daarna weer volledig tegen aan te gaan. Het is niet niets en je hebt straks al je energie weer nodig.
Nou meid hou vol.

Tamar

Ah wat jammer Inge, het was jullie zo gegund. Neem lekker wat rust en dan weer met frisse moed er tegenaan.

dikke knuffel van chimene

Terug
Bovenaan