Helaas mislukt

Ik wil je laten weten dat ik ook met je meeleef. Probeer de moed niet op te geven! Wij zijn nu (na mijn miskraam) vol goede moed begonnen met een tweede kindje. Wij hopen ook dat het binnenkort gaat lukken... Het is niet helemaal hetzelfde als jouw situatie, maar ik wilde toch ook even laten weten dat ik het heel jammer voor jullie vind.
Het is heel goed van je om op je gevoel af te gaan. Als jij nu even rust wil, is het goed om dat ook te nemen.

Groetjes Babybelle

hoi inge,jemig meid wat is dit #*#!# zeg!! wens jullie veel sterkte en pak je rust en dat jullie straks vol goede moed weer kunnen beginnen.leef met jullie meegroetjes

He meis,

wat een situatie.... vind het echt zo verdrietig, maar  meid volg je gevoel  neem de rust als jullie denken dat dat het beste is,  
Weet de juiste woorden niet goed te vinden, maar leef echt enorm met jullie mee!

sterkte
Achnita  

He bah, hier baal ik van. Ik gunde het je zo!!

Heel veel sterkte!!!

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties. We zijn gisteren met zijn tweeen naar de sauna geweest en we hebben even lekker uitgerust en besloten dat we na de feestdagen weer willen gaan starten. Vooral ik wil graag "gewoon" de feestdagen in. We lopen nu al een hele tijd ziekenhuis in ziekenhuis uit en ik heb het idee dat ik geen tijd heb om gewoon te zijn.

Ook Henk vind het heel fijn om te lezen dat iedereen zo met ons meeleest. DIt speelt denk ik ook heel erg mee met zijn beslissing om zeker in januari mee te komen naar Amersfoort. Ik heb echt enorm veel aan jullie steun. Natuurlijk krijgen we dit ook van onze familie maar die zijn er tenslotte zelf ook mee bezig en jullie zijn toch relatieve vreemden dan doet de steun extra veel goeds.

Groetjes
Inge

hoi
oh dat verschrikkelijk jammer,
neem inderdaad lekker je rust.

gr petra

Terug
Bovenaan