Helaas moet ik de medische molen in...

Hai Lucretia,

sorry ik had je reactie nog niet gezien.
Wat vervelend voor je, we zitten in hetzelfde schuitje...
Oneerlijk voelt het he?
En jij hebt dat dus ook dat je alleen al een afspraak maken moeilijk en emotioneel vindt...

Ik wens je veel sterkte de 6e...

veel liefs Kersensnoepje

Hallo Kersensnoepje

Vervelend voor je dat het niet vanzelf gaat.
helaas kunnen wij er hier allemaal over meepraten en dat is wel heel fijn.
Je hebt hier echt een plekje waar je terecht kunt met vragen en   om je hart te luchten.

Bij mij werd de allereerste keer alleen bloed onderzocht en kregen we potje mee om zaad te laten controlleren.
Heb toen ook medicijnen gekregen om menstruatie op te wekken (werd zelden ongesteld) en daarna meteen aan de clomid.

Wat er bij jou staat te gebeuren, tja... dat is ff afwachten.
In elk geval heel veel succes!!!

Groetjes,
mama Peet

Hoi mama Peet,
het is inderdaad fijn dat ik hier terecht kan, net zoals jullie..
Het zaad van mijn man is al gechecked, dat was in orde.
Maar die clomid, is dat een hormoon?
Ik ben heel erg onregelmatig, dus misschien krijg ik dat wel. Maar ik hoor daar enge dingen over, over hormonen.

dat je bijvoorbeeld heel dik kunt worden en mood swings kunt krijgen. En later bv vroeg in de overgang..
Is dat waar, wat weten jullie daarvan?

liefs Kersensnoepje

hoi kersensnoepje

Clomid is idd een hormoon.
Dat zorgt dat er een eitje gaat rijpen en hopelijk ook gaat springen.

Je kan er bijwerkingen van krijgen, maar dat is bij iedereen verschillend.
Bij mij is het zelfs per behandeling heel verschillend. De ene keer heb ik er veel last van en een andere keer helemaal niet.

Succes er mee.

liefs,
mama Peet

Hi Kersensnoepje,
Schaam je niet hoor... je mag toch gewoon je gevoelens uiten? Dát  begin ik inmiddels steeds beter onder de knie te krijgen. Je. gyn. ziet vast vaker huilende vrouwen, je bent niet alleen en  het is toch ook een hele emotionele  gebeurtenis om te ontdekken  dat je je droomwens niet vanzelf kunt vervullen
Wij kunnen er hier allemaal over meepraten en begrijpen goed hoe je je voelt
Als je dan tóch eens stevig behoefte hebt om je verdriet te uiten, kan dat hier ook hoor.
Hier is iedereen gelijk....

Liefs, SunshineJo

Terug
Bovenaan