Helaas pindakaas

Hallo

Vanochtend nog steeds niet ongi, terwijl ik gisteravond naar bed ging met toch wel ongikrampen. Dus hadden we afgesproken dat ik vanochtend een test zou doen. Maar na een paar lange minuten was het resultaat negatief.
Ik stond er versteld van hoe nuchter ik bleef en zei tegen jacob dat we gewoon maar even af moesten wachten.
Want op hetrode zee gebied is er ook nog steeds niets te bekennen en mijn tempratuur is ook nog hoog.
Nou ja, dus nog maar een paar dagen wachten en als ik dan nog niet ongi ben, maar weer testen.
Ga even winkelen om even aan iets anders te denken.

Liefs Janna nienke

Hoi Janna Nienke,

Wat jammer dat je test negatief was zeg, maar je hebt dus nog wel hoop, misschien heb je gewoon te vroeg getest.
Ik hoop het voor je!

Liefs,
Joan

Oh wat is het spannend Janna Nienke ! Met wat voor test heb je getest?? Ik heb vanmorgen toen ik 2 dagen over tijd was eerst met een Romed test van babybrabbel getest en die gaf een licht 2e streepje. Nu net de clear blue en die geeft een duidelijke plus !!! Misschien zit er nog niet genoeg HCG in je urine of heb je niet zo'n gevoelige test? Ik duim voor je, het kan nog helemaal goed komen !!

Knuf,
Luna

Hoi Janna nienke,

ff snel een berichtje moet zo alweer weg!!! Jammer, balen, klote!! Maar misschien is je ei wat later geweest,,,kijk goed naar je temp!! En wie weet over een paar dagen een + Luna verspreid het virus voor ons!!

Liefs moi xxx

ps...wat het je allemaal gekocht,,,,lekker he,,,,ik ga vanavond uit eten!!

Hallo dames.

Denk inderdaad dat het misschien wat te vroeg was met testen. Maar ja. We kunnen niet veel meer doen dan wachten en dat is wel een beetje vervelend.
Ik voel natuurlijk van alles in mijn buik. Maar twijfel echt wat het nu is. Als ik ongi wordt dan heb ik altijd heel veel pijn en kan ik alleen maar op bed liggen, helemaal in elkaar met een een warme kruik. En die scherpe pijnen beginnen altijd een tijdje van te voren. Maar nu nog niets. Maar ik heb ook geen andere kwaaltjes waarvan je zou denken dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Soms denk ik dat ik wel vaker naar de wc moet, maar wil mezelf ook niet zwanger praten.
Oh ik wou dat het weekend voorbij was.
Die onzekerheid is ook niets. Maar ja als ik echt zwanger ben heb ik dat er ook wel weer voor over.

En Moi, ik heb een nieuw shirtje, jasje en nieuwe schoenen gekocht, allemaal knalgeel.
Vond het echt lekker om even iets voor mezelf te kopen heerlijk.
He veel plezier vanavond.

En de andere dames bedankt voor jullie reacties, doet een mens weer goed.

Liefs janna nienke

Hoi Meiden,

Wat balen dat die test negatief was! Ik hoop voor je dat ie over een paar dagen wel positief is. Heb je gehoord van mijn 2e test van moeders voor moeders? De dag nadat we het hartje hadden zien kloppen op de echo heb ik hem voor de grap gedaan en veel meer dan een heeeeeel vaag lijntje kwam er niet te staan! Ik blijf voor je duimen!

Ik wil jullie niet jaloers maken, maar ik heb VAKANTIE!!!! Heerlijk, was er echt aan toe, zo moe en nu ook nog verkouden, zere kop en keelpijn... Heb het vandaag toch aan de collega's verteld. Die reageerden heel leuk. Onze secretaresse begreep nu ineens waarom er geen adv's voor mij waren ingepland na de kerstvakantie, hihi.

Ik weet dat ik jullie de afgelopen paar weken erg verwaarloosd heb. De komende weken ga ik het helemaal goed maken! Dan ben ik weer lekker uitgerust en veel thuis dus alle tijd om berichtjes te versturen! Alleen dit weekend ben ik nog even weg: mijn ouders zijn zoveel jaar getrouwd en willen dit vieren met een barbecue (die zoals dat bij ons gebruikelijk is volledig in het water zal vallen!)

Alvast een fijn weekend, liefs Kiki

Terug
Bovenaan