Helaas pindakaas

He kiki

Lekker he, VAKANTIE. Wij moeten nog een weekje, maar die is ook zo voorbij. En dat je ons een beetje hebt verwaarloosd hindert niet, begrijpelijk zelfs. Zwanger, moe, tijd voor jezelf, etc.
En nu iedereen bijna vakantie heeft zal het ook wel iets minder worden, want we gaan straks allemaal weg.
Raar idee dat ik dan zoveel dagen zonder jullie moet. Niet even meer snel spieken of er ook nog iets nieuws is gebeurd. Soms heb ik zelf niet zoveel te melden, maar wil dan toch graag jullie verhalen even lezen.

Maar als ik straks toch ongi wordt, misschien ook wel goed om er even uit te zijn. Even niet aan denken en gewoon je gang lekker gaan.

Wij hebben zondag ook een bbq, maar zal ook wel niet veel worden. Nou veel plezier. ( weet niet of je dit nog leest, maar oke.)

Liefs janna nienke

Hoi meiden, hier is het weekend ook begonnen, het laatste weekend van het schooljaar!
Ik moet rapporten schrijven, maar ik neem vanavond nog even vrij.

Ik heb via marktplaats een positietuinbroek gekocht en heb hem net binnen gekregen met de post. Zit ik hier dus met een veeeeeel te grote broek aan achter de computer. We hebben er net al een kussen onder gestopt om te kijken hoe het staat. Mijn lief vond het prachtig, maar ik ben me rot geschrokken! Ik was ongeveer net zo lang als dat ik breed was, geen gezicht dus. Maar goed, dat heb ik er best voor over.

En Janna Nienke, voorlopig ben je over tijd hoor, en je voelt je anders dan anders! Oooooh, ik vind het geloof ik net zo spannend als jij (ik weet hoe het voelt), ik duim nu echt heel hard voor je, hou ons op de hoogte hè!

Liefs, el.

Terug
Bovenaan