helaas..pindakaas

ik ben overigens wel heel benieuwd welke kindjes het nog een keer gaan krijgen, Ivar heeft het al gehad toen hij 3 weken was (!!!!!) want zijn nichtje had toen toevallig gordelroos (is zelfde virus) maar dat was nog niet vastgesteld, gelukkig heeft hij maar een paar blaasjes gehad en weinig last, maar oh wat vond ik het erg...
maar goed ik ga er in ieder geval van uit dat hij echt nog een keer gaat krijgen, want dit was wel zo idioot vroeg dat ik me niet kan voorstellen dat hij genoeg antistoffen aan heeft kunnen maken

Jenneke

vanacht was Tess elke keer aan het huilen, dus tegen drie uur haar even uit bed gehaald om te troosten en een schone luier te geven. En wat ik toen zag...wat zielig zeg. Ze heeft haar hele billen en schaamlipjes (buiten en binnenkant) onder de waterpokken. Juist daar zitten de meeste de rest van haar lichaam valt tot nu toe mee.
Bah ik vindt het zo zielig, tot nu toe krabt ze gelukkig niet.

Liefs sandra

Ohh dat is zielig, arm meiske. Misschien vandaag een beetje luierloos laten en dweilen als er een ongelukje gebeurd dan kunnen ze een beetje indrogen. Tja heb echt ook geen idee wat je hier verder aan zou kunnen doen. Zo zielig.

Geef haar maar een hele dikke knuffel van ons.

Liefs Nanda en Tess

Terug
Bovenaan