Helaas...ronde 17

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve meiden,

Allereerst voor iedereen de beste wensen voor 2012, dat het maar een mooi, gezond en vooral vruchtbaar jaar mag worden!!

Ondanks dat we nu weten dat de kans klein is op een natuurlijke zwangerschap, bleven we toch een sprankje hoop houden en hebben we afgelopen ronde toch in de vruchtbare periode goed geklust maar helaas.....voor ons breekt nu alweer ronde 17 aan!

Mijn NOD stond op de 6de omdat ik de afgelopen 3 rondes een cyclus had van 30 dagen maar nu is het weer 'keurig' 28 dagen.....We zullen toch moeten wachten tot Februari voordat we meer weten. Zoals jullie weten staat de 7de februari al gepland en nu hoop ik dat vandaag of morgen de datum via de post komt wanneer we weer bij de fertiliteitsarts terecht kunnen voor die uitslagen.

We leven maar naar die data toe, ik denk dat het voor ons dus weinig zin heeft om nog op geplande tijden te klussen. Je houd er stiekem toch elke maand weer rekening mee, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Fijne dag! Liefs Lynn.

he bah meid wat klote weer:-(
sterkte. en hopenlijk weet je in Februari meer. dat zou erg fijn voor jullie zijn,

liefs!!!

Ja meid, in Februari weten we meer! Alle vooronderzoeken natuurlijk al gehad maar ik zal blij zijn als we dan eindelijk weten welke traject we ingaan. Nog 1,5 ronde wachten.....Was je nog geen geduldig mens, dan wordt je het (helaas) wel!

Jammer Lynn. Ook ik had een sprankje hoop voor jullie.
Hoop dat het snel februari is.
Sterkte hoor.

Liefs, Peet

Balen Lynn, ik begrijp wel dat je toch hoop hebt gehad. Succes met de tests in feb., en hopelijk snel vervolgstappen en uiteindelijk een zwangerschap natuurlijk.
liefs
Wenser

Balen meid! Zou toch erg leuk geweest zijn..
Hopen dat de tijd snel mag gaan en het snel februari is!

Liefs

ps. bij mij was het vorige keer ronde 18, dus wie weet ;-)))

Terug
Bovenaan