Helaas...ronde 17

Ha die Lynn

Ja, je hoopt toch dat er een wonder zo kunnen gebeuren hè! Die vervloekte duivels ook!!

Ik hoop dat jullie in febr meer duidelijkheid krijgen en dat jullie echt stappen gaan maken in het nieuwe proces.

Trouwens kreeg jij niet vorige week maandag ergens een uitslag van? of heb ik die topic gemist?
(beetje door de feestdagen afwezig geweest)

Ik hoor het wel!

Lieve groetjes!

Hai Mascha,

Nee hoor, geen nieuwe uitslagen! Wel die nieuwe datum van 7 Febr dus je hebt bij mij niets gemist ;-) Ik hoop dat deze week nog die 2de datum in de bus valt en dan is die ronde ook compleet, ik ben zooooo benieuwd welk traject we ingaan......

Hoe gaat het met jou meid? Fijne avond en bedankt voor je interesse, lief!

Liefs Lynn.

Echt balen Lynn, ik hoop zo voor je dat je snel zwanger mag zijn. Jij kwam op het NOD lijstje toen ik zwanger raakte van de eerste. Wij hebben een lieve dochter van 8 maanden. Ik ben hier weer terug. Ik hoop dat we straks samen naar de mamaclub kunnen.

Dat hoop ik ook Ukkietje! Lijkt me fijn! Alweer 8 maanden, jullie dochter?! Wat vliegt de tijd...... Gaat alles goed? Lijkt me gezellig naar de mamaclub maar het duurt nog wel ff denk ik....... We houden goede moed!

Liefs Lynn.

ja 7 febr wist ik. spannend!!
Ik had het vervelend gevonden als ik niet had gereageerd...
hier alles goed, vruchtbare dagen komen er volgende week weer aan, dus aan de slag-:) gebruiken gewoon weer ovu testen, en hou mijn slijm in de gaten. komt goed!

jij ook nog fijne avond Lynn!

Hey Lynn!

Voor je het weet is het zover en mag je naar de arts! Fijn dat jullie zo snel aan de behandeling kunnen! Tenminste, dat wordt bij jullie volgende agspraak besproken toch? Bij ons heeft weet, zoals je weet, eerst 14 maanden van onderzoeken gekost.

Het is allemaal niet prettig natuurlijk, maar er zit bij jullie tenminste vaart achter!

Hai Daisy,

Ik ga ervan uit, dat we na mijn man z'n 2de zaadonderzoek een behandel traject gaan bespreken maar ik weet het niet zeker..... Het lijkt me wel na zo'n proef opwerking. Hadden jullie dat ook?
Bij mij is alles goed dus ik hoop dat ik niet verder onderzocht hoef te worden!

Ik hoop echt niet dat het dan nog veel langer gaat duren want dat ga ik echt niet trekken hoor. Dan zijn we ook bijna 2 jaar verder.....

Ik zou deze week bericht krijgen van het ziekenhuis maar niets gehoord, balen!

Terug
Bovenaan