helaas slecht nieuws

A

Anoniem

Guest
Vandaag precies ben ik 12 weekjes zwanger,had vanmorgen een afspraak voor mijn eerste echo en nu ben ik of minder "ver"heen of er is iets mis gegaan.
Nu zou t theoretisch wel kunnen dat ik minder ver heen ben,maar mijn gevoel zegt dat t mis is.
Straks ziekenhuis bellen om een afspraak te maken ivm vaginale echo,hoop dat die afspraak snel gemaakt kan worden!
Mijn gevoel zegt dat t niet klopt en dat mis is,helaas!

Hoi Caro,

He wat balen zeg! Hier word je ook niet vrolijk van.

Hoe moeilijk het ook is probeer wel een beetje hoop te houden hoor. Zolang je nog niet geheel weet wat er aan de hand is kan het dus nog 2 kanten uit gaan.
Voor mij makkelijk praten natuurlijk maar toch!

In ieder geval sterkte en ik zal voor je duimen!!!

Groetjes Loraine

Hallo caro,
Wat verschrikkelijk rot voor je.Je kan nu niks doen alleen maar afwachten.....

Toen ik twaalf weken zwanger was en ook voor de echo ging,konden ze bij mij niets vinden en/of horen.
Gelukkig mocht ik de volgende    dag meten naar het ziekenhuis voor een inwendige ech......en gelukkig konden ze daar wel ons kindje zien.Omdat mijn baarmoeder extreem naar achteren is gekanteld konden ze op de gewone echo niets vinden.
Ik hoop voor je dat je het mis hebt.
Heb je wel bloedverlies gehad?
Veel sterkte groetejes van marieke

hoi caro,

wat lijk me dat vreselijk om te horen.
maar als je nog een echo krijg is er misschien nix aan de hand.
maak je niet onnodig druk,sterkte

groetjes patries

Heb net het ziekenhuis gebeld om een afspraak te maken en ik kan morgenvroeg om half 9 al terecht.

Wat een lieve reacties allemaal,.dankje daarvoor!

Nee heb geen bloedverlies,maar wel een menstruatie gevoel in mijn buik,ik heb net een zwangerschapstest gehaald en ik ga kijken of die nog aangeeft of ik zwanger ben of niet!

Ik houd jullie op de hoogte!

liefs Car

Hoi Caro,

Heel veel succes morgen en houd moed........

Liefs, Angel

Dankje Angel,ik doe mijn best,maar t valt niet mee hoor!

Heb net de test gedaan en die is nog steeds positief,maar hoelang blijft t hcg hormoon in je lichaam?
Weet iemand dat?

liefs Car

Hallo Caro,
Vervelend zeg die onzekerheid.
Kun je voor jezelf niet nagaan wanneer de test positief aangaf, dus dat het mogelijk is dat je minder ver bent? Misschien dat je dan vanacht iets geruster kan slapen.......als dat zo is natuurlijk.
Ik wens je iig heel veel succes.

Groetjes Lillian

Terug
Bovenaan