helaas slecht nieuws

Hoi Caro,

Wat een rot situatie en ik hoop voor je dat de uitslag morgen positief is. Gelukkig kan je snel terecht.
Nog even over het hcg hormoon.  Ik heb  van mijn dokter begrepen dat het nog een hele tijd (soms weken) aanwezig kan zijn. Dus een test  zegt op dit moment ook niet veel.  
Nou veel sterkte gewenst morgen.

Groetjes Ank

Hoi,
Hier ben ik nog een keer,ik wens je heel veel sterkte morgenvroeg en zal voor je duimen!!!Geef de moed niet op voordat je het zeker weet.
Liefs Marieke.

hoi

dat is even in spanning zeg.gelukkig kan je morgen en ook nog vroeg.anders zit je ook de hele dag op je klok te kijken.
nou reactie op je vraag.
mijn huisarts vertelde mij als je een miskraam heb gehad slaat nog ongeveer een week de test aan.
we dachten eerst ook dat ik een miskraam had gehad en moest toen als nog de testje doen.hij zegt want die hcg zit nog in je lichaam.
succes morgen.
gr marjan

Iedereen hartstikke bedankt voor de opbeurende reacties,maar ik denk toch dat t al mis is gegaan.
De hele dag had ik al een erg menstruatiegevoel in mijn buik,nadat ik (volgens mij)het vruchtje ben verloren was dat gevoel ineens weg en is mijn buik heel rustig.
Het gekke vind ik nu wel,op  een paar kleine stolstels na,heb ik nog steeds niet gebloed,misschien is dit de stilte voor de storm?!

Heb contact gehad met mijn verloskundige en ik deed er goed aan om gewoon morgenvroeg naar het ziekenhuis te gaan voor een inwendige echo,dan kunnen ze zien hoe of wat.En wat ik nog meer kan verwachten.

Helaas helaas.

We hebben hier geen tranen meer over en moeten toch proberen om het een plekje te gaan geven.
Maar we blijven desondanks postitief en hopen snel weer goed nieuws te hebben!

Ik wens iedereen een fijne zwangerschap toe en nogmaals bedankt voor de lieve woorden!

liefs Car

Caro
weet je al wat meer? Ik hoop toch voor je dat het wel goed gaat....
Laat even weten hoe het met je is.
Groetjes RB

Hoi Caro,

En...? Heb je al uitslag gehad?
Oh ik hoop zo dat je goed bericht hebt gehad!
Laat je nog ff wat van je horen?

Nogmaals heel veel sterkte,

Liefs Loraine

Hoi Caro,

Wat naar voor je.
Ik heb zo'n  beetje hetzelfde vorige week meegemaakt. Ik was ook zwanger en ging dus met week 9 naar de verloskundige om een echo te maken. Niets te zien!!!! Dat is balen als je samen met je man en je dochterje van 2 een baby in mama's buik gaat kijken!!!
Gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis diezelfde middag. Maar helaas. EEn baarmoeder die wel groeit, maar geen vruchtje, of een vruchtje die al te vroeg is gestopt met groeien. Ik heb afgelopen maandag een curritage ondergaan.
Dus nu niet zwanger meer. En dat is even wennen. Ik had me er zo op verheugd.
Maar ja, het vruchtje was niet goed genoeg om door te groeien.
Nou maar hopen dat ik gauw weer zwanger word.
Ik hoop voor je dat het niet zo is als bij mij, maar als het wel zo is, sterkte..:)

Terug
Bovenaan