Helaas tis toch mis

Balen dat het toch heeft doorgezet, je blijft toch hoop houden. Probeer iig een beetje van je vakantie te genieten en ik duim ook dat je snel een (later geteste) positest hebt.
knuffel
Wenser

Wat een rot bericht zeg! Kan me voorstellen dat je even geen testen wilt gebruiken.
Geniet daarom ook lekker van je vakantie.
sterkte.
liefs,

Wat naar!!
Geniet van je vakantie en probeer zoveel mogelijk te ontspannen.
Bij mij was het ook raak in de vakantie.

Hoop voor jou het allerbeste!!!

XXX

Ach shit!!! Das balen... Sterkte en geniet van je vakantie, wie weet...

bedankt meiden voor julie lieve reacties. Ben wel blij dat het nu uiteindelijk heeft doorgezet, beter dan al die onzekerheid. Had het natuurlijk wel anders gewild maar ja als het dan toch niet zo mag zijn dan maar meteen.
Ik heb er ook wel vrede mee. Ben blij dat het nu is gebeurd en niet pas over een paar weken. Ik denk dat dat nog veel verdrietiger is. Ik zal nog wel even een paar dagen balen en chagerijnig zijn maar daarna ga ik lekker genieten van onze vakantie. nog een weekje werken en dan heerlijk 3 weken vrij! en we gaan gewoon weer vrolijk verder met zwanger worden, ze zeggen dat je vruchtbaarder bent na een miskraam dus wie weet.... of het waar is weet ik niet hoor, we zullen het zien.
ik heb vandaag nog wel een verwijzing voor een echo gekregen voor maandag. dat was nog voor het bloeden. De verloskundige raade me wel aan om toch te gaan gewoon om het zeker te weten.

he gatsie, ik wens je veel sterkte.
het gebeurt iid heel vaak dat vrouwen een vroege miskraam krijgen.
maar dat maakt het er zeker niet leuker op.
geniet van je vakantie, en hopelijk kom je zwanger terug!
groetjes

Jee wat rot voor jullie zeg :-(

Probeer lekker van je vakantie te genieten en slim dat je de testen thuis laat ;-)

Jezus wat rot!!! Dan heb je het maar liever meteen gehad, zonder eerst die valse hoop. Ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven en geniet vooral van elkaar en je vakantie!!! xxx

Terug
Bovenaan