Helaas weer een miskraam!!!!

Hoi Sab,

Wat een teleurstelling en wat zal je verdrietig zijn.  Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en toch zeggen: laat de moed niet zakken!!

Lfs Scorpy

Heeeey Meissie,

Wat wordt jij heen en weer geslingerd qua gevoel. Eerst intens gelukkig en blij (met in je achterhoofd de angst) vervolgens verdrietig en teleurgesteld in je eigen lichaam.
Ik vind het zo verschikkelijk voor jullie! Ik kan me zo goed voorstellen dat je kan balen van je eigen lichaam. Waarom moet het allemaal zo moeilijk gaan en waarom zo vaak mis? Als ik dit allemaal zou weten had ik je het zo graag willen vertellen maar ik sta ook met mijn mond vol tanden.  Ik geloof dat alles een reden heeft maar wat is nu de reden hiervan? Ik had het jullie enorm gegund en hoop dat jullie elkaar steunen in deze verdrietige tijd. Ik denk aan je en wens je echt waar een gigantisch mooi 2006 waarin al je dromen uit mogen komen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het komt een keer goed daar geloof ik in!!!
een hele dikke knuffel van mij.

Hallo,

Wat jammer zeg! Het zou zo mooi zijn geweest. Ik hoop dat jullie dit een plekje kunnen geven en dat het de volgende keer toch echt goed gaat!!!

Heel veel sterkte toegewenst!

Liefs Berber

Terug
Bovenaan