helaas weer een nieuwe ronde

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

Bleh ik ben  dinsdag weer ongesteld geworden. Ik ben dat wachten nu zo beu dat ik het bijna op wil geven om nog voor een kind te gaan.
Ik ga nu ronde 9 in.
Ik word hier nu echt helemaal depri van.
Heb al vanalles geprobeerd 2 maanden ovutesten, ben er 3 maanden niet mee bezig geweest, maar het wil allemaal niet helpen.
Nu begin ik echt aan mezelf te twijfelen als er toch niet iets mis is.
Ik heb mooie cyclussen van 29 en 30 dagen en weet wanneer mijn ei ongeveer is.
Waarom is het dan nog niet raak.
Ik ben zo gefrustreerd hierom.
Voor mij hoeft het al bijna niet meer.
Iedere keer weer die enorme teleurstelling en die laatste 2 weken lijken wel een half jaar.
En om me heen mijn vriendinnen hebben allemaal al kinderen.
Moet mezelf echt moed inspreken als we naar hun gaan.

Sorry voor zo'n nagatieve toon, maar ik weet t gewoon niet meer.
Heeft iemand nog tips voor me?

Veel liefs gizzymo

heej gizzymo

wat vervelend zeg! ik begrijp dat je het ondertussen wel een keer gehad heb!
ik zelf word nu al ongeduldig en ben in sept gestopt met de pil.
maar als jullie echt heel graag een kindje willen.. hou de moed er dan in!
misschien een keer een afspraak maken bij de gyn?

hoop dat het de volgende ronde raak is! sterkte er mee!

gentry

Hee Gizzmo,

Balen he... Tja, het is soms echt niet makkelijk alleen het is zo dat gemiddeld men een jaar erover doet om zwanger te raken, daar zitten dus ook mensen van 2 jaar bij. Ik ben ook 9 maanden verder en ik blijk een afwijking te hebben, PCO. Dus ik loop nu sinds augustus ook nog in t ziekenhuis, ik doe alles op t juiste moment en ook nog niks!  Ik denk zelf: volhouden... En ondertussen ook andere leuke dingen doen, op vakantie gaan/ uitgaan etc, wat je leuk vindt. Ik had altijd gedacht dat ik redelijk snel zwanger zou zijn, geen idee waarom ik dat dacht. Nu zit ik rond mijn eisprong denk ik, morgen naar het ziekenhuis..! Ik zou wel doorgaan, beetje vrijen in de juiste week en verder maar zien wanneer t komt. Een vriendin van mij is na 2,5 jaar zwanger geraakt (allebei gezond) en heeft nu net een kindje en is nu zooo blij! Dat gaat ons ook gebeuren!!!

Succes, groetjes Lot

Hallo ladies,

Bedankt voor jullie reacties.
Heb zo met vlagen echt van die buien.
Nu gaat het gelukkig wel weer.

He Lot, heb net je meil gelezen, maar wat houd PCO eigenlijk in?

groetjes gizzymo  

Hoi Gizzymo

Weet precies wat je bedoeld, zit zelf ook in ronde 9 nu en had gister mijn positieve ovulatietest moeten hebben (bij mij altijd op dag13, kan de klok er normaal op gelijk zetten) maar hij was hardstikke negatief  
Zo af en toe slaat dan gewoon even het elendige gevoel toe, helaas.
In ieder geval wens ik je succes met de volgende ronde, en als je wilt kwekken met meiden die ook al wat langer bezig zijn op: "ronde 8 is begonnen, wie kletst/klust er mee" zitten allemaal meiden die 8 rondes of langer bezig zijn, en elkaar allemaal ondersteunen waar nodig,  misschien heb je daar iets aan.

Groetjes Natalie

hoi gizzymo,

wat een teleurstelling elke x weer he,ik had ook zoiets van wanneer is het toch een x raak! ik ben in ronde 12 zwanger geraakt,we hadden net alle onderzoeken in het ziekenhuis al gehad! bij mij en mijn vriend was gewoon alles goed!!dus het kan dus gewoon erg lang duren!

succes

xxx

Hallo Natalie en Mier en de rest natuurlijk ook,

Hebben jullie dat ook je wilt er niet te veel mee bezig zijn, maar onbewust knaagt het toch aan je.
Ik denk dat dat het grootste probleem bij mij is.
Ik wil het TE graag ben er TE veel mee bezig, ook al zeg ik mezelf s'morgens dat het me niet zo uit maakt.
Maar ik werk in een winkel waar ik iedere dag meiden met kinderwagens voorbij zie komen en wel niet 1 maar wel 10 a 20.
Zo moeilijk om er dan niet aan te denken.

He mier als ik het goed begrijp ben je dus zwanger? Proficiat!!
Ik heb maar weinig tijd om op internet te komen en mis zo toch wel vaker mailtjes.
1 a 2 keer in de week haal ik het maar om op internet te komen.

Ik twijfel heel erg.
Ik wil eigenlijk zo graag weer ovutesten gebruiken en om de dag klussen.
Maar eigenlijk wil ik er ook niet mee bezig zijn.
Heb zoiets van stel dadelijk doe ik het niet en word ik weer ongi en dan verwijt ik mezelf dat ik er niet alles aan gedaan heb.

Ach ik ben nu nog niet eens meer bij aan het houden op welke dag ik zit. Denk dat ik het deze maand maar eens gewoon zijn gang laat gaan.
Moeilijk maar moet er eigenlijk niet meer aan denken.

Ik wil iedereen veel succes en klusplezier wensen.
Hier zal het wel lukken en hopelijk heeft het deze maand wel resultaat, maar begin de moed bijna op te geven.

veel liefs gizzymo

hoi gizzymo,

ik ben idd zwanger ongeveer 8 weken.
ik heb 3 maanden getemperatuurd,een maand of 4 van die ovulatietesten gebruikt en zag op de templijsten een duidelijke eisprong,ovulatietesten ook altijd positief,op de goede momenten geklust maar ook pas in ronde 12 eindelijk zwanger.
mijn vriend helemaal onderzocht uitslagen waren supergoed.
maar je gaat zo aan jezelf twijfelen waarom lukt het dan niet maar het kan echt lang duren, langer dan dat jezelf wilt, want zodra je de keuze heb gemaakt om te stoppen met de pil en graag een babytje wil dan wil je het ook zo snel mogelijk.

succes

mier

Terug
Bovenaan