helaas weer een nieuwe ronde

Hoi Gizzymo, ik begrijp je helemaal. ga zelf de 8e ronde in nu. Ben afgelopen donderdag ongesteld geworden terwijl ik dacht dat t nu wel eens raak zou kunnen zijn maar helaas dus. Heb nu ook sinds 3 maanden een regelmatige cyclus en voel mn eisprong ook.  2 weken later word ik dan ongesteld. Om mij heen worden vriendinnen snel zwanger en natuurlijk ben ik blij voor ze maar nu begin ik toch jaloers te worden. Heb ook helemaal geen zin meer om over babys te praten met ze en hoe leuk t allemaal wel niet is. Werk ook nog eens op een babygroep en zie iedere dag blije mama's maar het zorgt ook voor afleiding als je zo'n leuk werk hebt als ik. De laatste weken voor nod lijken inderdaad wat je al zegt maanden. Iedere maand zeg ik tegen me zelf deze keer houd ik me er niet meer mee bezig maar toch denk je er iedere dag aan. Hopelijk word 2008 een vruuchtbaar jaar voor ons en iedereen die probeert zwanger te raken hier.

Hoi gizzymo,

Ik herken me helemaal in jou verhaal. Wij zijn dan al wel wat langer bezig (21 maanden) Maar ook bij ons is er geen verklaring waarom het zo lang duurt.

Zijn jullie al bij de huisarts geweest? Zo niet dan zou ik een afspraak maken. Wij zijn ook na 7 maanden al gegaan. Maar dit moeten jullie alleen doen als jullie het allebei willen!!! Misschien dat jullie dan wat meer zekerheid krijgen.

Wij mogen 15 februari weer naar het ziekenhuis en krijgen we op nieuw weer allerlei onderzoeken en word er gekeken naar wat we verder kunnen doen.

En idd de laatste 2 weken van je cyclus lijken wel een jaar te duren en helemaal als je denkt misschien is het deze maand raak. En dan komt toch weer die klap. Dat is zoooooo moeilijk.

Maar goed je hebt die droom en ook voor jullie gaat die uit komen. Probeer positief te blijven!!

Liefs Bontrie

Hoi Bontrie, kun je al na 7 maanden onderzocht worden dan? Ik dacht dat daar een jaar voor stond of verschilt dat per huisarts? Of had je een reden om eerder te gaan? Ik zou ook wel al nu willen overleggen met mijn huisarts. Groetjes

Terug
Bovenaan