helaas.....weer negatief

hoi dames,

ik zie het nu somber in, op de 2de samenlevingstest was geen 1 zaadcel te zien.

we zijn bang dat de zaadleiders van mijn vriend "al" zijn dichtgegroeid.
hij heeft ongeveer 1,5 jr geleden een hersteloperatie gehad. we kregen max 5 jr om zwanger te worden.

we moeten nu maandag ff zaad inleveren en dan weten we over 1,5 wk hopelijk meer....zonder zaad....geen kindje.....

ik hou jullie op de hoogte ok!

xx een beduuste kimpansee

Lieve Kimpansee,
Ik heb niet zoveel verstand van zaad dus ik reageer maar op dit berichtje(en niet op die hierboven)
Jeetje,klote die samenlevingstest,kan me voorstellen dat je hier gruwelijk van baalt! Ik hoop toch dat het zaad van je man goed is en dat jullie snel zwanger worden!
Liefs Esther

Ha Kimpansee,

Wat een enorme teleurstelling moet dat zijn. Echt naar voor jullie.
Ik hoop dat het zh jullie snel wat meer duidelijkheid kan geven en natuurlijk helemaal dat de volgende test wel goed uitpakt.
En vraag ze daar in het zh ook de hemd van hun lijf, want deze onzekerheid is natuurlijk helemaal niets.
groetjes,
Gonnie

Hoi Kimpansee,

Wat een rotnieuws zeg... je had hierop nog wel zo je hoop gevestigd!
Kan goed begrijpen dat je er beduusd van bent...
Misschien zijn op de freya-site ervaringsdeskundigen die je hier meer over zouden kunnen vertellen over je specifieke vraag over het zaad...

Sterkte!
lfs. Suus

Hee Kim,

Freya(.nl) is de patientenvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek en je kunt eens kijken onder 'sitemap', er is een speciale brochure "Vruchtbaarheidsproblemen bij de man" (alfabetisch te vinden daar). Een beetje spitten en je komt vast veel nieuwe info tegen die je hopelijk verder helpt!

Suc6!
Suus

Hoi Kimpansee,
Ik wil je even een hart onder de riem steken! Het is natuurlijk ook mogelijk dat het zaad van je mannetje wel goed is, maar dat ze niet kunnen overleven als ze door jou baarmoederslijmvlies zijn gegaan! Dat zou dan betekenen dat jij vijandelijk baarmoederslijmvlies hebt. Dit is goed op te lossen en iui zou dan een goede oplosing kunnen zijn. Dus meid ga niet meteen van het ergste uit,
veel liefs Ang...

Hoi,

Laat de moed niet zakken hoor! Wij hebben meerdere samenlevingstesten gehad en er was zeer weinig tot niets levends te bekennen. Daarna is zijn zaad getest en bleek er de ene keer 6 en de andere keer 11 miljoen goed bewegende zaadcellen aanwezig te zijn. Dit is ruim voldoende voor bv IUI.

Dus er wel in blijven geloven hoor je hebt er tenslotte maar 1 nodig!
Liefs Inge

Terug
Bovenaan