helaas.....weer negatief

Hoi meid,geef de moed niet op hoor want die testen kunnen wel tot 6 a 8 keer negatief uitvallen en dan ineens positief,ik zal voor je duimen,veel liefs en sterkte
Snoop

he kimpansee,
gelukkig hebben anderen hier meer ervaring mee en ik zie dat t nog even afwachten is en het nog mee kan vallen. Ik hoop dat heel erg met je mee, want je hebt al genoeg meegemaakt toch? ik snap wel dat t toch een hele spannende week wordt voor jullie, dus heel veel sterkte met de uitslag afwachten. ik duim voor jullie! liefs, lis

lieve dames!!

bedankt voor jullie opbeurende woorden!!
geeft me gelijk een beter gevoel!!
ik ga inderdaad eens ff spitten bij freya.nl

ang...hoe komen ze er achter dat je slijmvlies vijandig is, en wat kun je er aan doen etc etc?
weet je er wat meer van? kwil er anders wel meer van weten!!

bedankt nogmaals!!!!

xx kimpansee

Hoi Kimpansee,
Het is me bij de damenlevingstesten iutgeledg, maar omdat het niet bij ins van toepassing is, heb ik het het ene oor in laten gaan en het andere er meteen weer uit. SLECHT HE? Ja je hoort ook zoveel.....
Maar ik geloof dat er ook wel medicijnen voor zijn hoor. moet je even opzoeken op internet: vijandelijk baarmoedervliesslijm, ik denk dat je dan wel wat te lezen hebt. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en zal voor je duimen.
Veel liefs Ang...

Hoi,
Een vriendin van ons heeft medicijnen tegen haar vijandig slijm gehad en is toen zwanger geraakt. Als het slijm hier niet op reageert brengen ze het zaad voorbij de vijandige zone door KI.
Het is dus goed te doen.
gr.Inge

Terug
Bovenaan