helaas

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Eind januari bleek ik na twee maanden al zwanger te zijn. Ik huilde bijna van geluk. Twee testen plus een test van Moeders voor Moeders heeft aangetoont dat ik zwanger was. Aflopen zondag was het een beetje roze in mijn onderbroek en maandag en dindsdag was dat wat meer. Intussen had ik bijna iedere dag contact met mijn verloskundige. Woensdagochtend kon ik eindelijk terecht in het ziekenhuis voor een echo. Het bleek er al helemaal niet meer te zitten. Ben er kapot van. Iedere keer vraag ik mezelf af waar het fout gegaan kan zijn en waarom ik daar niets van heb gemerkt. Geen buikpijn niets. De vroedvrouw kon al helemaal niets meer zien in mijn buik. Nu is mijn vraag of meerdere van jullie dit hebben meegemaakt en/of het lang duurde voordat je weer zwanger werd en/of dat wel goed ging?

gr. Barbara

Lieve Babs,

Sorrie ik heb dit niet meegemaakt, maar ik wil je wel heel veel suc-6 wensen.
Wat moet dit vreselijk voor je zijn. Ik moet er iet aan denken zeg....
Zelf ben ik een half jaartje bezig. Ik hoop dat je heel snel weer zwanger mag worden.

Yvette

Hallo Babs,
Het spijt me heel erg voor jou.
Mijn vriendin heeft ook een miskraam gehad en was er ook helemaal kapot van.
misschien helpt het om met andere mensen er over te praten want het gebeurt vaker dan je denkt (aldus mijn vriendins woorden) ik wens jou en je man/vriend heel veel sterkte toe.
en hoop dat het gauw weer raak is en hou hoop je bent al zwanger geweest en dat is toch een teken dat het toch kan ik weet niet hoelang je bezig bent om zwanger te raken maar geef de hoop niet op
Liefs jessica

Hallo,

Er is een forum zwanger worden na een miskraam. Daar kun je alles met lotgenootjes delen.
Ik ben biate, 27 jaar ook actief op dat forum. Ik heb het 2x meegemaakt. Wel een beetje anders ik had een missed abortion, mijn lichaam liet het niet los. Ik kwam er met 12 wk achter door de termijnecho. Ben toen gecuretteerd, en ben direct weer zwanger geraakt. Gelukkig mocht ik snel komen voor een echo, het bleek helaas weer niet goed te zijn. De gyn adviseerde me het even rustig aan te doen, zit nu in mijn 3e cyclus na mijn laatste curettage en we gaan er nu weer voor. Je bent welkom op het forum en hoop dat je hier wat aan hebt. Succes in ieder geval.
Liefs Biate

Hai Babs,
Ik vind het heel rot voor je Babs, ik weet hoe je je voelt want ik dacht al drie maanden zwanger te zijn toen bleek dat het vruchtje al op 6 weken gestopt was met groeien en heb dus een curettage moeten ondergaan.
Vreemd hoe je lichaam je zolang in de maling kan nemen.
Wat mij wel heel veel troost heeft gegeven is het feit dat ik zwanger kan worden en dat er dus hoop is voor de toekomst..en hoop doet leven, niet ?
Huil lekker even uit en pak de draad weer op zodra je er aan toe bent.
Ik wens je veel geluk en sterkte.
Liefs, Karin.

Gelukkig heb ik het (nog) nooit meegemaakt want het lijkt me het heel erg. Alle blijde verwachtingen in 1 keer weg!
Heel veel sterkte

Ik heb zelf ook een miskraam gehad, ik besefde net dat ik zwanger was, was ik het al niet meer. Ik voelde mij heel verdrietig, ik weet niet hoe lang het duurt om weer zwanger te worden, want het is net vorige week gebeurt. Ik wens je veel sterkte en huil maar goed uit. Dat heeft mij ook goed gedaan.
Liefs kaatje

Ik vind het heel erg voor je. Maar het positieve is dan wel, zoals anderen ook al zeggen, dat ze wel zwanger kan worden. Maar ik heb een vraag, hoe weet je echt zeker dat je zwanger was? Ik lees wel meer meiden die posistieve tests hadden en toch niet zwanger bleken te zijn. Of kregen zij ook een miskraam? Als ik je goed begrijp was je eind januari overtijd en bleek je na een test(2)zwanger te zijn, maar twee weken later was je het niet meer?? Dus je bent dan maar 2 weken of minder zwanger geweest? Wat zei de verloskundige erover? In ieder geval wens ik je veel sterkte!

Terug
Bovenaan