A
Anoniem
Guest
Lieve meid, wat vervelend! Ik begrijp precies wast je doormaakt. Mijn eerste zwangerschap eindigde na 9 weken met een curretage. Volgens de echo zat er een leeg ei. Mijn lijf wilde het zelf niet los laten, en een curretage volgde. De gyn vertelde toen wel dat als het zo vroeg al niet goed gaat, er iets ernstig mis is gegaan bij de aanleg. Daar zul je nu niet veel aan hebben, maar het ligt echt niet aan jou! Misschien heb je wat aan het blad Wij jonge ouders. Daar staat deze maand een stuk in over miskramen. Heel verhelderend. Het blad is niet te koop bij de boekhandel. Het is te krijgen bij DA en Prenatal. Het is gratis. Wie weet heb je er wat aan. Huil lekker uit, en praat erover! Dat heeft mij ook geholpen. En ik denk dat het forum zwanger worden na een miskraam of het verlies en verdriet forum ook een fijne plek kunnen zijn om over je verdriet te praten. Ik wens je veel sterkte, en denk aan je! En als antwoord op je vraag: na 4 maanden was het weer raak, met een gezonde zoon als resultaat. Hopelijk mag jij dat ook gauw meemaken!
Sterkte!!!!!
Groetjes, Kat
Sterkte!!!!!
Groetjes, Kat