helaas

helaas maar mijn man en ik kunnen geen kinderen krijgen samen. dat is gebleken uit het bloedonderzoek dinsdag bij mijn man
hij maakt geen stof aan die goed is voor het testeron gehalte ofzoiets
is niets aan te doen
we hebben 3 opties : kinderloos blijven, donor, of adoptie
nou zoek daar maar es 1 van uit.
snik snik
ik zit nou echt in een meeeeega dip
en kan de hele dag wel janken...
eerst maar het nieuws even laten bezinken en dan verder kijken wat we moeten doen.
liefs van sandra

wel iedereen bedankt voor alle lieve woorden en steun van de laatste weekjes. kus

Lieve Sandra,

Wat ontzettend erg voor jullie...ik heb er geen woorden voor.
Ik wil je samen met je man heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.
liefs, Suus

Lieve Sandra

Weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen. Heel veel sterkte en ik zal aan jullie denken. En veel succes met de beslissingen die jullie moeten nemen.

Liefs janna nienke

Lieve Sandra,

Kippenvel krijg ik hiervan!! Afschuwelijk voor jullie! Ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben en straks de juiste beslissing kunnen nemen!!

Heel veel sterkte, liefs moixxxxx

Lieve Sandra,

Het is net of je een klap in je gezicht krijgt met zo'n bericht, het is gelijk zo definitief. Meid wat heb ik met je te doen. Dit is wel het allerlaatste wat je verwacht. Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen......
Meid heel veel sterkte met het nemen van beslissingen neem er de tijd voor. En ik hoop dat jullie steun hebben aan elkaar. Welke beslissing jullie ook nemen laat je niet beinvloeden door anderen het is jullie keuze en die is goed.
Meis, ik ben in gedachte bij je.

Liefs Molly.

Oh sandra, wat een moeilijk nieuws voor jullie zeg. ik hoop dat jullie genoeg steun om je heen hebben en elkaar ook tot steun kunnen zijn. Ik kan me voorstellen dat je in een flinke dip zit, dat is heel logisch maar ik hoop dat jullie ook weer een keer t gevoel krijgen dat er voor jullie ook iets moois komt...hoe dan ook.
liefs, lis

Wat een afschuwelijk nieuws voor jullie Sandra! Het zal moeilijk zijn om je toekomstdromen los te moeten laten om ruimte voor nieuwe dromen te creeren. Het zal veel tijd en verdriet innemen... Ik hoop dat je het uiteindelijk een plekje kunt gaan geven en een andere weg in kunt slaan die je gelukkig ook gelukkig kan maken.

Veel sterkte

Lara

Lieve Sandra en partner,

Wat een vreselijk bericht hebben jullie te horen gekregen. Ik ben er stil van en weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Dan het je 3 "opties" die eigenlijk allemaal even erg lijken. Geef het de tijd om dit nieuws rustig te verwerken. Blijf praten met elkaar en met anderen, zeg je partner wat je bezig houdt. Ik wens jullie veel sterkte toe met de dingen die jullie besluiten. Volg je hart en jullie besluit zal het juiste zijn.

Knuf,
Luna

Terug
Bovenaan