helaas

hoi
wat een afschuwelijk nieuws, ik weet niet wat ik moet zeggen, wil alleen zeggen veel sterkte in de beslissing die jullie nemen.verder sluit ik m aan bij wat hierboven word geschreven.

liefs winnie

wat ontzettend naar voor jullie zeg!!! en wat een moeilijke keuze!!! ik ga nu toch even vanuit mijn standpunt vertellen wat ik zou gaan doen,misschien dat je er wat aan hebt,misschien dat je denkt...hou op met je goed bedoelde advies! ik zou persoonlijk voor adoptie gaan,want van zo'n kindje houd je echt net zo veel als eigen,het is gewoon eigen als het er eenmaal is,dat heb ik zelf van heel dichtbij gezien.Donor lijkt me moeilijker,aangezien jou man geen kinderen kan krijgen en op de een of andere manier zou hij het gevoel kunnen krijgen dat het meer van jou en een ander is dan van hem...het kan,ik zeg niet dat dat ook gebeurd!! en bij adoptie zit je toch in het zelfde schuitje,je hebt beide niet het kindje zelf op de wereld gezet,maar wel de zorg ervoor.ik wens jullie ontzettend veel sterkte en denk goed na over jullie besluit,uiteindelijk zul je doen wat het beste is voor jullie!!

liefs...claudia

Lieve Sandra,

wat een verschrikkelijk bericht. Een nachtmerrie. Ik hoop dat jullie de juiste keuze kunnen maken en dat jullie uit andere dingen in het leven veel geluk kunnen halen. Het leven is oneerlijk!

Heel veel sterkte,
Anne

Ontzettend k*t!!
Alles is al gezegt in de berichtjes hierboven. Ik hoop dat jullie het samen een plekje kunnen geven en ik wens jullie alle wijsheid en kracht toe om jullie toekomst verder in te vullen op een andere manier.
Sterkte!!
Brigittexx

Wat erg zeg!!!!!!!!
Ik hoop dat jullie er snel 'vrede' mee hebben en kunnen leven en dat je de goede keuze hebt gemaakt.

En ik weet dat het geen troost is maar ik ken mensen die dat ook hebben meegemaakt en uiteindelijk was het toch wel gelukt, dus er is ergens toch nog een kleine hoop...

Succes schat en we denken aan jullie.

Sterkte..
MoMo

heel veel sterkte gewenst bij deze zeer moeilijke keuzes die je MAG maken.

ik kan niets zeggen om je echt tot steun te zijn.....dan zal niemand niet kunnen.

ik hoop dat jullie er met z'n tweetjes uitkomen

xx kimpansee

lieve sandra,
er zijn inderdaad geen woorden voor en sluit mij aan bij alles wat gezegd is!!

Heel veel sterkte samen en hoop dat jullie er samen uit komen met welke beslissing jullie ook nemen!!

liefs nienke

Terug
Bovenaan