Helaas.............

Hoi lieve Pleun,

Wat ontzettend k..... voor jullie! Ik heb er gewoon geen andere woorden voor. Eerst heb je die overstimulatie waardoor de poging afgebroken wordt en nu dit weer. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je nu superverdrietig bent. Ik hoop voor jullie dat het toch te maken heeft met de verkoudheid van je man. Hopelijk is het bij de volgende poging wel raak, ik gun het je zo!
Ik zou inderdaad ook lekker nog een weekje op wintersport gaan, even bijkomen van alles. Misschien zie je het daarna ook weer wat positiever in.
Heel veel sterkte en hou je taai!

Liefs, Ibbeltje

He lieverd,
Dat moet een enorme klap voor je zijn geweest..Ik had zo gehoopt dat we samen op de sofa zouden zitten.

Heel veel sterkte! Dikke zoen Indy

Goedemiddag lieve meiden! Met een lach en een traan kom ik de dag wel door. Bedankt voor jullie super lieve opbeurende reacties. 't Is juist wat jullie zeggen, misschien gaat de 2e IVF wel heel anders, en hebben we meer of evenveel eitjes, is het zaad weer beter, je weet het gewoon niet, het is een momentopname.

We zijn echt een beetje verwend hoor! Gister kwam m'n moeder lekker even op de koffie, 's avonds kwam de bloemist een heel groot boeket tulpen brengen van mijn zus, haar man en hun kleine spruit van 2 weken en net kwam de bloemist weer een groot bloemstuk brengen van mijn collega's, nou wat wil je nog meer...................Liever hadden we natuurlijk gehad de poging 1 meteen gelukt was, maar het doet ons zoveel goed dat er zoveel mensen met ons meeleven.

Vanmiddag gaan we shoppen voor de wintersport, de 27e vertrekken we, we weten alleen nog niet waar naar toe, want de sneeuwtoestand is momenteel nog niet echt super, maar gaan doen we zowiezo, maar als we maar zorgen dat de winterbanden op de auto liggen kunnen we desnoods de 26e nog boeken of op de bonnefooi richting Oostenrijk rijden, want daar is ook vast wel een pensionnetje die ons wilt herbergen!

Fijne dag nog en een dikke kus van Pleun

Hoi Pleun,

Ik vind het zo erg voor je. Je houd er ergens rekening mee, maar toch...............

Het is zeker fijn om te weten dat er zoveel mensen met jullie meeleven, dat kan ook anders zijn (helaas).

Ik hoop dat jullie een hele fijne vankantie hebben en op deze manier de teleurstelling kunnen verwerken en moed en ernergie kunnen verzamelen voor de 2de IVF. Geniet lekker van de rust en vooral van elkaar.
Wat de andere meiden ook al hebben gezegt; de 2de poging kan heel anders lopen, in positieve zin.

Kruimel

Lieve Pleun,
Wat verdrietig dat het niet gelukt is, ook bij ons is de eerste ICSI behandeling niet gelukt. Bij mij wilden de follikels ook niet groeien, bij mij zijn 5 follikels geprikt, waarvan 4 niet bruikbaar waren en 1 die goed was niet bevrucht is. Ook ik was erg verdrietig. Het is zo jammer en je hoopt zo verschrikkelijk op een wonder!!!
Wij hebben a.s dinsdag een evaluatiegesprek bij de gyn. Ik begin liever vandaag nog dan morgen met een volgende poging. Maar ik denk dat het ook echt beter is dat je even tot rust komt, het is natuurlijk niet zomaar wat. Het is volgens mij daarom ook een heel goed idee om lekker met   vakantie te gaan, even helemaal niets......
Ik wens jullie heel veel sterkte en ik hoop dat je je gedachten even opzij kunt zetten met jullie vakantie.
Groetjes Pittty36

Lieve Pleun............
Jee lees dit nu pas...........
Alles is al gezegd hierboven.
Ga lekker op wintersport en dat de 2e poging jullie dan veel meer geluk mag brengen!!!!

Hoi Pleun,

Ook ik zie dit berichtje nu pas... wat enorm *&^$^ dat de bevruchting niet goed gegaan is. Ik vind dat je er nog heel rustig onder klinkt, het lijkt me echt afschuwelijk namelijk als je al zo 'ver' bent. Wat heerlijk (en verstandig!) dat jullie eerst even lekker op wintersport gaan, om er daarna weer vol tegenaan te kunnen.
Rust maar even lekker uit... ik duim nog volop met je (en met alle beginnende IVF-dames!) mee!

liefs, Saartje

Jeetje wat balen zeg ( op zijn zachtst uitgedrukt) Gaan jullie maar lekker op wintersport even alles van je af skieen  zodat jullie de volgende poging vol goede moed kunnen beginnen.

Liefs Sabine

Terug
Bovenaan