helaas....

hoi meiden,

Vanmorgen verloor ik mijn eerste donkere afscheiding weer...
De RD zijn in aantocht.....
Helaas is onze zoveelste behandeling dus ook weer mislukt....

We gaan lekker naar zee! (helaas gaan de RD dus wel mee...... GRRRRRRRRR) We gaan lekker uitwaaien en weer moed bij elkaar verzamelen om er weer voor te gaan!!!!!
Op naar de volgende ronde.

Liefs en tot snel
mama Peet

Hoi Peet,
Wat vreselijk jammer zeg! je blijft toch hoop houden tot de RD komen he?!
Bij mij zijn ze gisterenavond ook gekomen en dat is maar goed ook, nu kunnen we weer verder! gisteren de hele dag gehuild totdat mijn tranen op waren. Maar......
We gaan er gewoon weer voor! Kop op, het moet goed komen met ons!
Stella

Lieve Peet,

Sjonge jonge toch, wat een tegenvaller weer.... Ik had nog een beetje de hoop dat het bij jou dan toch misschien wel raak zou zijn.... Maar nee hoor, niemand van ons heeft deze maand geluk helaas. Ik leef met je mee en hoop dat je toch even heerlijk kunt genieten met je mannetje aan zee! Veel plezier alvast!

Liefs, Anke

Lieve Peet

Wat jammer dat de rd zijn gekomen. Ik had gehoopt dat het anders voor je zou uitpakken.
Ik wens jullie in ieder geval een heerlijk weekend en waai lekker uit.

Liefs

Lydia

Hoi Peet,

Wat ontzettend balen zeg!!! ik had zo gehoopt dat het bij jou zal lukken dit keer.  
In elk geval probeer lekker van je vakantie tee genieten en  laat de moed niet in  je schoenen zakken!!!

Gr Ester  

Lieve Peet (en Stella)
De ultieme bevestiging voor jullie dat het ECHT weer  niet is gelukt deze maand
Als de RD er zijn is er geen twijfel meer mogelijk.
Deze maand zijn er echt maar weinig positieve resultaten te melden
Ik heb tot mijn NOD nog 3 nachtjes te gaan maar geen behandeling of terugplaatsing deze maand dus ook vast geen nieuws. Dat is het al 2,5 jaar niet dus waarom nu wel?
Peet, nogmaals een heel fijn weekend (heb ik in het topic van Lydia ook al gezet), waai lekker uit  en laat de zeewind   - voor zover dat lukt  -  je hoofd  lekker schoonwaaien
Veel plezier en relax !

Liefs, SunshineJo

lieve mama Peet,

Tjee wat een domper zeg!

Dit vind ik echt een tegenvaller, had zo voor je gehoopt dat het eindelijk goed zou gaan!

Probeer inderdaad toch te genieten aan zee.

Denk aan je en ook volgende keer staan de kaarsjes klaar hoor

Liefs Sylvia

Terug
Bovenaan