helaas....

Lieve Peet,

Meid wat jammer nou, echt heel rot!! Je dacht het zelf al he, maar toch.... de hoop bijft tot het tegendeel gebleken is... Ik wens jou en je mannetje een heerlijk weekend toe, ondanks deze tegenvaller wordt jullie weekendje vast heerlijk romantisch aan zee. Geniet van elkaar en tot gauw!!

dikke kus van Mickey

Lieve mama Peet,
Waarschijnlijk ben je nu lekker op vakantie en geniet er maar van
Verzamel nieuwe moed voor de volgende keer, we leven met je mee,
Groetjes Miranda

Hoi lieve Peetje

Hopelijk ben je nog lekker van je vakantie aan het genieten of als je weer terug bent dat je hebt genoten.
Echt balen hoor dat die stomme RD weer zijn gekomen. Ik had het zo voor je gehoopt en voor je geduimd... :-(
Dan maar weer hopen op de volgende ronde he... Volgens mij zijn er zo wie zo deze maand niet veel meiden met een posi uitslag dus ik hoop dat komende maand een goeie word!!
Hoe gaat het met je?? Gaat het weer een beetje beter??
Hoop dat je door je vakantie weer een beetje op rust bent gekomen en dan erna met volle moed weer door.

tot snel!

xxx Niekje

lieve meiden

Ik ben weer terug van een paar heerlijke dagen aan zee!
We hebben het echt getroffen met het weer en zijn lekker verkleurd.
We hebben uren langs het strand gewandeld, gehuild, gepraat, maar ook gelachen.
Onze zorgen zijn hopelijk ver de zee op gewaaid!!

Mijn menstruatie wilde maar niet doorzetten, maar zaterdagmiddag laat zette het dan toch eindelijk door.
Zondag best wel wat bloedverlies gehad, maar maandag was het al weer te verwaarlozen....
Gisteren dus weer begonnen met de clomid en volgende week maandag naar het ziekenhuis voor een f.m.
We hebben weer wat moed bij elkaar geraapt om er weer voor te gaan....
Al moet ik jullie wel zeggen dat het me zwaar valt deze keer. Ik sta op mijn kop door de clomid.... GRRRRRRRRRRRRRRRRRrr

Nou ja... jullie horen het wel weer.
liefs,
Peet

Lieve Peet,
Goed om te lezen dat jullie het fijn hebben gehad aan zee.
Toch weer aan de clomid begonnen en dan lees ik ook nog dat je ervan op je kop staat...
Sterk dat je toch weer je moed bij elkaar hebt geraapt. Uiteindelijk lukt dat ons elke keer weer hè...
Sterkte met de Clomid

Liefs, SunshineJo

Terug
Bovenaan