helaas!!!!!!!

Hallo dames!

Ik zal me eerst even snel voorstellen. Ik ben een jonge dame van 20 jaar en ik woon in amsterdam
Ik heb een hele moeilijke tijd achter de rug en zou graag mijn verhaal met jullie delen!Afgelopen mei raakte ik zwanger van mijn eerste kindje!Dolgelukkig en uitgerekend op 22 februarie 2007!Ik was regelmatig op deze site te vinden en ook op deze forum! Tot afgelopen 18 september toen ik te horen kreeg dat ik nierkanker heb met uitzaaiingen in de lever!!!!!!!!!
Een grote shok voor ons allen! 19 september werd ik met spoed opgenomen in het VU ziekenhuis in Amsterdam!
Na een paar dagen kreeg ik te horen dat ik geopereerd moest worden en dat de zwangerschap onderbroken moest worden! Al met al om een lang verhaal kort te maken ben ik 25 september ingeleid en ben 27 september bevallen van mijn zoontje van nog maar 18 weken!
4 oktober is onze kleine wondertje begraven en 12 oktober ben ik geopereerd!
Ik ben nu aan de medicijnen en zal ze altijd moeten slikken helaas is een zwangerschap niet te combineren met deze medicijnen! Dat betekend voor mij dus dat ik nooit meer zwanger mag raken!
Ik weet niet waarom ik het met jullie deel maar dit voelt wel goed!

jeetje,

ik kreeg helemaal kippevel bij het lezen van dit verhaal...
ik hoop voor jullie dat het met jou allemaal goed is, en blijft gaan en dat jullie er samen uit kunnen komen.
 en wie weet komen er andere opties voor jullie op je pad.

Terug
Bovenaan